adunkavelemenyere.hu - kérdőívezés online

Az adunkavelemenyere.hu egy a már említett kérdőíves "távmunka" lehetőségek közül. Ahogy más hasonló lehetőségeknél már korábban említettem, ugyanúgy ennél a cégnél sem megélhetést biztosító munkáról van szó, inkább csak zsebpénzt kereshetünk itt is, a kérdőívek kitöltésével.

Náluk az alkalmi távmunkával összesen 2500 Ft-ot kell összegyűjtenünk, (ez a kifizetési határ,) mely összeget utalványokra lehet beváltani. Jelenleg két cégnél beváltható utalványt lehet igényelni, az egyik az e-bolt.hu, a másik pedig az allati-fincsi.hu.

Náluk többet kellett várnom a legelső kifizetésre, ezért velük szemben bevallom, voltak kétségeim is, hogy nem-e csupán átverésről lehet szó, hiszen furcsa volt ez az új - eddigiektől teljesen eltérő - utalvány beváltási lehetőség. De mindenki, aki nekik szeretne "dolgozni", nyugodjon meg, nincs szó átverésről, sőt! Úgy gondolom, nagyon gyors és korrekt a "kifizetés" és a választott webáruházban minden akadály nélkül fel lehetett használni a kapott "utalványt".

Természetesen vannak olyan cégek, (az adunkavelemenyere.hu is ilyen), akiknél nem muszáj már a kifizetési határ elérése után azonnal kikérni az utalványt, lehet halmozni is azokat, de én minden hasonló otthoni munka esetében a legkisebb kifizethető pénzösszegig megyek csak el, azt elérve nem dolgozom tovább, ha nincs kifizetés. Fontos! A már kikért utalványok csak 6 hónapig válthatók be!

Én most váltottam be az első utalványomat, ami esetemben mindössze egy e-mailben kapott, 32 karakterből álló "igénylő kód" volt, beváltáskor a webáruház megrendelőlapjára ezt a kódot kellett beírnom megjegyzésként. Még egy kérdés sem hangzott el a kedvezményemet illetően, egyszerűen levonták a 2500 Ft-ot a vásárlásom végösszegéből. Magam is meglepődtem, milyen flottul ment az egész, utólag is elnézést kérek, hogy kételkedtem...

Ami a webáruházat illeti, szerettem volna értékelni mind a vásárolt terméket, mind pedig a webáruházat úgy általában, de erre sajnos nem volt lehetőségem a webáruházban, amit nagyon sajnálok, mert én nem vagyok lusta és szívesen értékelem ami tetszik (persze ami nem, azt is! :D)

Szóval nekem az adunkavelemenyere.hu is felkerült a listámra, mindenkinek ajánlom!

1 megjegyzés: