Hol posztoljak? Saját blogon, vagy közösségi oldalon?

Sokáig nem értettem, hogy a Tsu-nak miért jó az, hogy a Facebook mintájára működik, de ugyanazért a működésért fizet a regisztráltjainak. Ugye a Tsu-ról az a hír járja, hogy fizet a lájkolásért - de ez így nem igaz!

Én megfejtettem a Tsu működését!

  1. A zöldfülű regisztrál, majd meghívja az ismerőseit is a Tsu-ra.
  2. Az ismerősöknek csak töredéke vehető rá arra, hogy regisztráljon, ezért a zöldfülű, hogy ne érezze magát egyedül, ismerősöket kell szereznie.
  3. Ahhoz, hogy ismerősei legyenek, a zöldfülű a többiek mintájára, a netről leszedett tájképeket, vagy cukiságokat kezd el megosztani, remélve, hogy ezzel követőket tud szerezni.
  4. Amikor rájön, hogy megosztásaival 3 nap után sem érte el a beígért 100 dollárt, a lelkesedése alábbhagy, és mielőtt még szidni és hanyagolni kezdené a Tsu rendszerét, tesz egy utolsó próbát; saját tartalmakat kezd el megosztani...
A saját tartalom azonban továbbra sem hoz változást, ha csak nem valami nagyon szép, vagy érdekes dologról van szó. Ekkor a felhasználók egy része lemorzsolódik, és rossz hírét keltik az egésznek, miközben a kitartóbbak, az igazi Tsukkerek tovább küzdenek a dollárokért, akkor már saját tartalommal.

...és számomra itt a gócpont. A saját tartalom! Már többször elgondolkodtam azon, hogy miért vonzó az emberek számára a blog írás, ha a Facebookon is posztolhatnák ugyanazt a tartalmat? Hát persze! A lehetőség, hogy pénz keress! A Facebook ugyanis minden személyes profilt, és minden oldalt saját reklámfelületeként kezel. Ezzel szemben a blogon és a saját weboldalakon neked is van lehetőséged pénzt keresni. De akkor miért van mindenki a Facebookon?!

Már teljesen a saját gondolataimba zavarodtam, amikor megjelent a közösségi oldal, amivel pénzt lehet keresni. Én is rákattantam, ahogy mindenki más. Én is megtapasztaltam, hogy ott sem egyik napról a másikra jön a pénz. De mivel továbbra sem veszítettem el a hitemet a Tsu-ban, ezért nem adom fel!


Annak, aki a weben próbál szerencsét, mindenképp a látogatószám növelés a legfontosabb teendője, és nincs ez másképp a Tsu-nál sem! Ha sok a látogatód, akkor a nagy számok arányában nagyobb az esélye annak, hogy az embereknek esetleg tetszik, amit csinálsz. Ez tulajdonképpen egy soha véget nem érő, tehetségkutató verseny, ahol bizonyítanod kell a tehetséged, különben csak egy vagy a sok közül, aki nem éri el a kifizetési összeghatárt...

A híres emberek, pl. előadóművészek, festőművészek, politikusok, stb., vagyis akik saját rajongótáborral, vagy ügyfélkörrel rendelkeznek, természetesen előnyt élveznek a kisemberhez képest, ám a tehetség  mindannyiunkban ott lapul, csak meg kell mutatni. Erre valók a blogok és a közösségi oldalak, ahová ha elég érdekeset posztolsz, akkor lesznek követőid, azaz látogatóid.


Ennek ellenére én mindenkit inkább a blog írásra biztatnék, ami ugyan nem zárja ki a közösségi oldalak használatát, de ha szeretnéd tudni, miért részesítem előnyben a blogot, akkor olvasd el a Google vs. Facebook című cikket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése