2016. február 3., szerda

EverydayMe - Komolyabb tesztelésbe is belecsöppentem

Az EverydayMe által nyújtott lehetőségről már korábban írtam. Ezt a weboldalt a Procter&Gamble hozta létre annak érdekében, hogy saját márkáit népszerűsítse és terjessze az Interneten az átlag ember által. Egyes statisztikák szerint a legjobb reklám a szájreklám, vagyis ha ismerősödtől, barátaidtól, ill. rokonaidtól hallasz valamilyen új termékről...

Trnd Magyarország marketing vállalat kínálta lehetőségekről szintén írtam korábban. Ők olyan vállalkozó szellemű embereket toboroznak, akik különböző termékeket kapnak ajándékba azok teszteléséért, és a termékekről alkotott őszinte véleményeikért. Épp néhány napja kaptam tőlük egy meghívót hidratáló krémek tesztelésére, de sajnos ezúttal nem válogattak be a tesztelők közé. Nem mindig sikerül, de hátha...

Az Everydayme weboldal által küldött Bonux teszt mosószerek
Ezzel szemben az EverydayMe épp a napokban válogatott be egyik teszt projektjébe, amelyben egy mosóport és egy folyékony mosógélt kell tesztelnem. (Bátran ajánlom mindenkinek a Bonux márkát, mert mindkettőnek fantasztikusan finom illata van, ami sokáig megmarad a ruhákon. A ruhák tiszták lesznek és jó illatúak, így nem szükséges külön öblítőre is költenem.)

Az EverydayMe és a Trnd között három különbség van: az egyik, hogy az EverydayMe mögött egy gyártó cég áll. A másik, hogy tőlük különböző termékmintákat lehet rendelni ingyen akkor is, amikor nem fut semmilyen komolyabb terméktesztelési projekt. Végül a harmadik, hogy saját márkáik köré óriási közösséget építenek az oldalon keresztül.

Ugyanez zajlik a Trnd oldalán is. Tulajdonképpen a két weboldal működése szinte teljesen ugyanaz, csak az EveryDay-nek könnyebb a dolga, hiszen két teszt közti "holtidőben" is vannak kis tesztek, amikor a már ismert, neves márkákat lehet értékelni, csillagozni, és ingyenes termékmintákat lehet kérni postán kipróbálásra.

Vagyis az EveryDay mindig szóval tartja közösségét, ami saját márkáinak vásárlóiból tevődik össze. Ők nagy termékteszteket és nyereményjátékokat indítanak, ingyen termékmintákat osztanak és egyszerűen bevonzzák weboldalukra a fogyasztó társadalmat, akik örömmel tesztelik és vásárolják meg legújabb termékeiket.

Ha szimpatikusak a fentiek, náluk itt lehet regisztrálni, a Trnd-ről pedig itt olvashatsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése