Mit hallgat egy távmunkás?

Egyik ex-múhelyemen, az irodában tilos volt zenét, vagy rádiót hallgatni, amennyiben az magyar nyelvű. Akkor pár bejáró kolléga szitkozódott emiatt, engem viszont nem érintett a dolog, hiszen otthonról dolgoztam.

Ma már én magam is azt mondom, hogy otthoni munka közben semmit sem szabad hallgatni, ami magyar nyelvű, mert az eltereli a figyelmet és akadályoz a munkában. Persze ez nem teljesen fedi a valóságot, hiszen sok olyan távmunka létezik, ami közben lehet zenét hallgatni.

A fordítói, és a szövegíró munkák azonban nem ide tartoznak. Az ilyen jellegű munkák mellett semmiképp sem ajánlom a rádiózást!

Ha pedig zenét hallgatsz, semmiképp ne legyen komolyzene, ami elaltat. Ha úgy érzed, hogy elalszol a gép mellett, ne igyál több kávét, és pláne ne idd azt a szutyok energiaitalt! Helyette állj fel egy kicsit, mozgasd meg magad, igyál egy pohár vizet, és indítsd el valamelyik kedvenc külföldi zenekarod albumát!

Ha álmosabb pillanataidban pörgős zenét választasz, akár még a teljesítményedet is képes vagy növelni! Én mindenfélét szoktam hallgatni. Havasi Balázs zenéje mindig felvidít, egy kicsit felpörget. Ő magyar, de a zenéjében nincsen szöveg. 


Szeretem még Hans Zimmer filmzenéit, rockzenét, és az utóbbi időben gyakran hallgatok görög zenét is, mert azt hallgatva beugrik a nyaralás örömének érzése.

Te szoktál zenét hallgatni munka közben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése