Valaszolok.hu - újabb terméktesztelő lehetőség

Sajnos hazánkban még nincs túl sok terméktesztelési lehetőség, olyannal pedig nem foglalkozom, ahol a tesztelendő terméket vissza kell szolgáltatni. Mi van, véletlenül elromlik?! Nem köszönöm, ha meg akarok venni egy terméket, majd én eldöntöm, hogy megveszem-e!

Az viszont kifejezetten szimpatikus, ha kapok kóstolót, vagy termékmintát valamiből, hiszen a gyártó, vagy kereskedő ilyenkor érezteti velem, hogy ő van értem, és nem fordítva. Ezzel szerintem hamarabb megnyerhető egy vásárló, mint az istenverte szórólapokkal.

Egyelőre csak két terméktesztelő céget ismerek, ők állják a szavukat, és segítségükkel tesztelhettem is már pár terméket. Sört, sampont, elektromos fogkefét, mosóport, stb. Nekem tetszik ez a terméktesztelősdi, és úgy gondolom, értem is, hogy mi a feladatom, ha lehetőséget kapok egy termék tesztelésére - amit persze nem adnak könnyen.

Most egy arcápoló tesztelési lehetőséget fedeztem fel. A tesztre 25-35 év közötti nők jelentkezését várják, 2016. április 18-ig. Ha érdekel, látogasd meg a valaszo!ok.hu weboldalt, ahol egy regisztrációt követően jelentkezhetsz az arcápoló tesztelésére!

A jelenleg is futó termékteszt felhívása
Örülök, mert ők a harmadik cég, akik terméktesztelési lehetőséget kínálnak a magamfajta "netbúvárok" számára. Különösen annak örülök, hogy pont egy arcápolót lehet tesztelni, mert jelenleg kifogytam az arckrémemből, hidratálni pedig mindenkinek muszáj (még a távmunkásoknak is), hisz jön a nyár!

Ha valaki tesztelte már valamelyik általuk kínált terméket, örömmel olvasnám alább a tapasztalatait! Előre is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése