2016. június 2., csütörtök

Hogyan kell jó apróhirdetést felrakni az Internetre?

Aki otthoni munkát végez, a ruhái egyre "összemennek". De nem csak ez lehet az oka annak, ha el akar adni az ember néhány használt holmit. Ha valamelyik ruhánkat meguntuk, vagy már nem jó ránk, általában sajnáljuk kidobni a kedvenc darabjainkat, helyette rászorulóknak adományozzuk őket, vagy pénzt csinálunk belőle. Ez utóbbit már online is megtehetjük, nem csak a sarki használt ruha boltba betérve...

Elégtelen apróhirdetések az Interneten

Nem értem, hogy ha valaki el akar adni valamit, hogy lehet, hogy nem fordít rá kellő figyelmet?! Tele van a net "felhányt" hirdetésekkel, amikben az eladni kívánt cuccról a legalapvetőbb adatok sincsenek feltüntetve. Ilyen pl. a cipő. Ha valaki cipőt hirdet, hogy lehet, hogy nem írja bele a hirdetés címébe, hogy hányas méret?!

A képekről már nem is beszélve... Aki még arra se veszi a fáradtságot, hogy a mai kor adta technika segítségével egy képet készítsen az áruról, az meg is érdemli, ha nem vesznek tőle semmit! (Tisztelet a kivételnek, akiknek nincs fényképezős okostelefonjuk!)

A másik szarvashiba, amikor a hirdetésben van fotó, de fejjel lefelé. Mit gondolt az eladó, amikor felrakta?! Felraknak egy képet, mert kötelező, de nem azért, hogy eladják az adott terméket?! Aztán ott vannak a full homályos fényképek, és még sorol hatnám. Kétlem, hogy ilyen trehány munkával el lehet érni bármit is.

Az eredményes apróhirdetés

A jó hirdetés rövid, de lényegre törő, ugyanakkor minden szükséges információt tartalmaz az eladni kívánt termékről. Mivel használt termékekről beszélünk, ezért a legfontosabb adat a méret, ha nincs címke a ruhában, akkor cm-ben is fel lehet tüntetni pl. a derékbőséget, stb.

A méret után érdemes a színt is a szövegbe beleírni, mert a vásárló számára nem biztos, hogy egyértelmű a képen látott szín, ami ráadásul sokszor teljesen más a számítógépen, mint a valóságban. A fekete színű ruhák pl. sokszor lilás, vagy sötétkék színűek a képeken!

Apropó, kép! A hirdetések a legtöbb esetben akkor eredményesek, ha képet is mellékelsz a portékádról. Nem csak egyet, hanem amennyit a hirdető oldal rendszere enged. 3-4 képpel már biztosra mehetsz, de minél több képet töltesz fel, annál nagyobb az esélyed az eladásra! Nem kell fotóst fizetni ezekért a képekért, ma már a majd minden háztartásban lévő okostelefonnal is tökéletes képeket lehet készíteni!

Nem profi fotó, de a lényeget megmutatja: a nadrág 1-2 héten belül el is kelt!
Minden további információ közelebb viszi az eladót a sikerhez, hiszen minél több az adat a termékről, annál átfogóbb képet kap a vásárló a választott darabról, mintha csak személyesen vásárolna egy boltban. Tüntesd fel a márkát, hogy miért adod el, hogy személyesen hol lehet átvenni és mikor, hogy postai úton is feladod-e a terméket, ill. ha igen, milyen feltételekkel, stb.

A ruha anyagát, a használat végett esetleges hibáit is érdemes külön feltüntetni! Ezzel nem csak azt előzöd meg, hogy átveréssel vádoljon a vevő, de a reklamációt is elkerülheted, és ami a legfontosabb, így a pénzt sem kell visszafizetned az áruért!

Végül, de nem utolsó sorban adj jó árat a termékednek! Ha dollárjelek égtek a retinádba, akkor sajnos nem fogod megtalálni a megfelelő vásárlót. Mivel használt cikkekről beszélünk, olcsón kell adnod a cuccaid, különben nem fogsz tudni keresni vele. A hirdető oldalakon nagyon sokan hirdetnek, ha a "konkurenciád" olcsóbban adja ugyanazt, amit te, akkor ez egy vesztes csata lesz számodra.

Végül: a távmunkás gyakran nem csak elad, de vásárol is az Interneten használt holmikat. Mindig légy körültekintő a kínált termékeket illetően, egyetlen homályos kép alapján ne akarj megvenni valamit, mert átverhetnek!

Bízom benne, hogy a fenti néhány jó tanáccsal sikerült hozzásegítenem, hogy eredményt érj el a cuccaid online eladásában! Ha hasznosnak találtad a cikket, kérlek, alább értékeld, ill. minden visszajelzés jól esik, ha netán a fenti módszerekkel pl. megnövekedett az eladásaid száma, stb. Várom észrevételed, tapasztalataid a témában! Sikeres eladást kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése