Ingyenes a Viber?! Igen, így is lehet érteni...

Ha valaki otthonról dolgozik, érthető, hogy meg kell adnia valamilyen elérhetőséget a munkáltató számára. Ez elsősorban az email cím és a telefonszám. Azonban egyre gyakrabban kérik el a Skype, vagy a Viber elérhetőséget is, már akinek van. Nekem ilyen nincs, mert én nem tudok dolgozni, ha közben trécselek.

Egyébként sem tartom fontosnak, hogy ilyen alkalmazás legyen a gépemen, ha többségében úgyis e-mailben, és telefonon kommunikálunk. E-mailben nincs "kompatibilitási" probléma, és senkit nem kell rábeszélnem, hogy fizessen elő valahol valamire, vagy használjon egy alkalmazást. A telefonálással és a netes telefonálásokkal viszont, mint tudjuk Skype-on nem lehet, csak Skype-ot hívni, Whatsappon csak Whatsappot, Wowappon Wowappot, telefonon pedig hálózaton kívül drága a beszélgetés...

Az én gépemről ez hiányozni fog...
Most viszont olvastam arról a lehetőségről, hogy a Microsoft egy hétig engedélyezte a Viber ingyenes használatát, ami azt jelenti, hogy akár mobil, akár vezetékes, vagy külföldi számot hívsz, ingyen beszélhetsz. Nem szoktam bedőlni az ilyen fajta felhívásoknak, (főleg a kompatibilitási problémák miatt) és most sem akartam volna regisztrálni, ha fel lett volna töltve a telefonom, de nem volt, ezért nem tudtam vissza hívni valakit, aki épp hívott.

Microsoft fiók nélkül nincs Viber!

Gondoltam megpróbálom az egy hétig ingyen használhatónak ígért Vibert felrakni a gépre, és azon keresztül telefonálok. Csakhogy ahhoz Microsoft fiókot kell létrehozni. Nekem ilyen nincs, és nem is akartam csinálni.

Talán a Windows 10 telepítése okán lehet, hogy van egy fiókom a Microsoft háza táján, de bevallom fogalmam sincs, mert nem érdekelnek a Microsoft termékek, csak a Windowst használom, ami az övék. Most a fent írt okokból letöltöttem a Vibert a gépre. A telepítéskor létre kellett hoznom egy Microsoft fiókot. Megtettem.

A telepítés végén az alkalmazás nem elégszik meg a megadott e-mail címeddel, a telefonszámoddal, és a létrehozott Microsoft fiókoddal, a Viber alkalmazást le kell töltened a telefonodra is, és onnan kell visszaigazolni a telefonszámod! Enélkül nem fogod tudni használni. ...és részemről itt a vége! Én nem akarom két kütyüre is rárakni a Vibert, már csak azért sem, mert "régi, elavult" telefonom van.

Régi az okostelefonod? Ne akarj Viberezni!

Az én okostelefonom már egy őskori lelet, amire nem tudok csakúgy alkalmazásokat telepíteni, mert nincs elég helyem. Van benne ugyan egy 2 GB mini SD kártya, de nem tudom átvarázsolni a Vibert az SD kártyára, így nincs hely a telefonon a Viber számára. De! Ha lenne se raknám fel minden kütyüre az alkalmazásukat, hiszen én a gépen szerettem volna használni az alkalmazást, nem a telefonon.

Mivel több éves Samsung okostelefonom nem elegendő a telepítéshez, így végül a telepítés folyamata hitelesítés nélkül maradt. Így legalább remélhetőleg nem kerültek a Microsoft nyilvántartásába a megadott adataim: az email címem, és a telefonszámom...

Szóval a Vibert én meghagyom a jövő generációjának én pedig Viberrel, vagy anélkül, maradok a számítógépnél!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése