2016. július 12., kedd

Kétkedőknek: a Mobrog fizetés ismét megérkezett!

Többen írjátok, hogy hibásak a kérdőívek, és nem írják jóvá a kérdőívek után járó összegeket. Én tudom, hogy sokaknak nagyrészt emiatt a bizalmatlanság miatt nem jön össze az első fizetés, hisz ugyanebben a cipőben járok mindig én is, annyi különbséggel, hogy minden kitöltött kérdőív után megnézem, jóváírták-e a pontjaimat.

Ennek van egy átfutási ideje, valahol nem azonnal történik meg a jóváírás, de azoknál a cégeknél fel van tüntetve, hogy mennyi idő, amíg megjelenik a pont a számládon. Én ha jól emlékszem, csak egy ilyen cégnek töltöm a kérdőíveit, náluk a pontszámok azonnal megjelennek a listában, de apró megjegyzéssel, melyben írják, hogy ez a pontszám még nem adódott hozzá az egyenlegemhez.

Ezt az egy céget leszámítva (akik egyébként ettől függetlenül előbb-utóbb hozzáadják a csillagozott tételeket is az egyenlegemhez), minden cég azonnal jóváírja a virtuális számládon a pontszámokat, csak várni kell egy kis időt. Én soha nem zárom be a böngészőmet addig, amíg az összeg nem szerepel az egyenlegemen!

A minap épp a Mobrogról érkezett negatív vélemény, de én náluk épp ma váltottam be a pontjaimat gond nélkül:


Sajnos az összeget lefele kerekítik, így a fennmaradó 60 forintot nem kaptam meg, de ha ez kezelési költség lenne, akkor is azt gondolnám, hogy belefér!

Szóval mindenkinek azt javaslom, hogy a kérdőívek kitöltése után várja meg, amíg a pontjait jóváírják, (párszor frissíts rá F5 billentyűvel!), és csak azután zárja be a böngészőjét! Minden kérdőívező weboldalnál ezt tanácsolom!

Ha a kérdőívekkel technikai probléma adódna, ne félj levelet írni a cégnek, hiszen egy színvonalas szolgáltatást nyújtó cégnek iktatószámmal illik válaszolni a beérkező levelekre, és megnyugtatni az ügyfelet.


Ami pedig a kifizetést illeti, a Mobrog esetében én egyáltalán nem aggódom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése