Kétkedőknek: a Mobrog fizetés ismét megérkezett!

Többen írjátok, hogy hibásak a kérdőívek, és nem írják jóvá a kérdőívek után járó összegeket. Én tudom, hogy sokaknak nagyrészt emiatt a bizalmatlanság miatt nem jön össze az első fizetés, hisz ugyanebben a cipőben járok mindig én is, annyi különbséggel, hogy minden kitöltött kérdőív után megnézem, jóváírták-e a pontjaimat.

Ennek van egy átfutási ideje, valahol nem azonnal történik meg a jóváírás, de azoknál a cégeknél fel van tüntetve, hogy mennyi idő, amíg megjelenik a pont a számládon. Én ha jól emlékszem, csak egy ilyen cégnek töltöm a kérdőíveit, náluk a pontszámok azonnal megjelennek a listában, de apró megjegyzéssel, melyben írják, hogy ez a pontszám még nem adódott hozzá az egyenlegemhez.

Ezt az egy céget leszámítva (akik egyébként ettől függetlenül előbb-utóbb hozzáadják a csillagozott tételeket is az egyenlegemhez), minden cég azonnal jóváírja a virtuális számládon a pontszámokat, csak várni kell egy kis időt. Én soha nem zárom be a böngészőmet addig, amíg az összeg nem szerepel az egyenlegemen!

A minap épp a Mobrogról érkezett negatív vélemény, de én náluk épp ma váltottam be a pontjaimat gond nélkül:


Sajnos az összeget lefele kerekítik, így a fennmaradó 60 forintot nem kaptam meg, de ha ez kezelési költség lenne, akkor is azt gondolnám, hogy belefér!

Szóval mindenkinek azt javaslom, hogy a kérdőívek kitöltése után várja meg, amíg a pontjait jóváírják, (párszor frissíts rá F5 billentyűvel!), és csak azután zárja be a böngészőjét! Minden kérdőívező weboldalnál ezt tanácsolom!

Ha a kérdőívekkel technikai probléma adódna, ne félj levelet írni a cégnek, hiszen egy színvonalas szolgáltatást nyújtó cégnek iktatószámmal illik válaszolni a beérkező levelekre, és megnyugtatni az ügyfelet.


Ami pedig a kifizetést illeti, a Mobrog esetében én egyáltalán nem aggódom!

3 megjegyzés:

  1. Hogy tudom.hozzá adni a paypalom sehol nem látom

    VálaszTörlés
  2. Én már többször kitöltöttem Mobrog appon keresztül kérdőívet,de egyetlenegy pontot sem kaptam érte? Miért? Tudja valaki az email címüket hogy írjak nekik? Köszönöm Ágnes

    VálaszTörlés
  3. Még nem kaptam a kitöltött kérdőivekért pénzt. Hogyan kell ezt kérni???

    VálaszTörlés