A jófogás végleg kiverte nálam a biztosítékot!

A weblapokhoz fűződő munkáinkon túl több ismerősünk céges ügyeit intézzük a neten, az adminisztrációs mindenféle munkák egyike többek között a hirdetés feladás. Eddig sem voltam oda a jófogás hirdető oldaltól, többször írtam már róluk, de az utóbbi hetekben többször is falba ütköztem velük kapcsolatban, úgyhogy a mai naptól fogva végleg befejeztem a hirdetéseim náluk történő feladását!

A minap egy cég megbízásából állásajánlatot kellett volna feladnom, amire a jofogas az alábbiakat közölte. Kénytelen voltam másik hirdető oldalakon feladni a hirdetést.


Vagyis állásajánlatot többé nem lehet ingyenesen feladni!

Számtalanszor mérgelődtem a hirdetőoldal újításai miatt, és mert több szolgáltatásuk is fizetős lett. Legutóbb technikai hibákat is tapasztaltam náluk, mindennek ellenére használtam a hirdetőoldalt, máig! 

Ma ismét adódott két szabad percem, amikor pulóvert kerestem az említett oldalon. Találtam is egy szimpatikusat, ám amikor érdeklődni szerettem volna, az alábbi üzenet jelent meg a képernyőn:


Nem tudom, mennyibe kerül a normál tarifás SMS, de azért, hogy egy érdeklődő üzenetet elküldhessek a hirdetőnek, én nem fogok SMS-t küldeni! Mint ahogyan a feladott hirdetéseim szerkesztésért sem fizettem, hosszabbításért sem fizetek és kiemelésért sem fizetek.

Természetesen megértem, ha mást ez nem zavar, de én a vaterát is csak addig használtam, amíg ingyenes volt. A vatera esetében én úgy gondolom, hogy az aukciós oldal bőven bevételhez jut az eladásonként járó jutalékból, az oldalon elhelyezett reklámokból, a meglévőügyfélkörrel szemben nem volt szép, hogy bevezették a minden termék utáni fizetést!

Ugyanez a véleményem a jófogásról is! A kiemeléssel is keresnek, a reklámfelületükkel is keresnek. Miért kell ilyen részletekből is pénzt csinálni? Ha nem is emelt díjas az az sms, miért kell sms-t küldeni? A legnagyobbak (pl. Facebook, Google) is képesek megoldani a telefonszám hitelesítését sms küldés nélkül, a jófogás miért nem?!

Sajnos attól tartok, hogy a legtöbben egy ilyen üzenetre legyintenek, és eleget téve a marketing nyelven "cselekvésre ösztönzésnek", elküldik a rohadt SMS-t. Én nem fogom, hiszen az Interneten eddig is ingyenes volt a hirdetés feladás, csak meg kellett találni a megfelelő hirdető oldalt. Most is ezt fogom tenni. A jófogás pedig szerintem csak maga alatt vágja a fát...

Ó, a régi szép idők, amikor még az aprod.hu a jófogástól függetlenül működött! De jó is volt!
Továbbra is keresem a látogatott, felhasználóbarát, ingyenes apróhirdető oldalakat. Kérlek, ha ismersz, vagy találsz ilyet, linkeld be nekem alább! Előre is köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése