Melyik a jobb? Apróhirdető oldalak összehasonlítása

Távmunkásként gyakran van szükségem az ingyenesen feladható apróhirdető oldalak segítségére. Néha nekem van szükségem egy-két ruhadarabra, máskor én szeretnék megválni a kinőtt/megunt ruháimtól. Még mindig gyászolom az egykori apródot, ami elképesztően hatékony volt az ingyenes apróhirdetések célba juttatásában. Az oldal egyszerű volt, és felhasználóbarát. Amióta megszűnt, az apróhirdető oldalak kínálata gyalázatos...

Természetesen vannak kivételek, korábban már ki is emeltem egy-egy apróhirdető oldalt, de most többet is kipróbáltam. Az apródnak emléket állítva beírtam a Gugliba, hogy "apród", és az alábbi találatokat kaptam:

Az "apród" keresőszóra kiadott első találatok a Google keresőben

Az első három találat a Google keresőben


Az első három találat a joojoo.hu, a jofogas.hu és az apron.hu voltak. A jófogasról eddig is megvolt a véleményem, most csak annyit mondanék, hogy ismét megpróbáltam náluk hirdetni, és ismét problémákba ütköztem. Volt olyan hirdetés, amit nem lehet ingyen feladni, és volt, ami megduplázva került be a jóváhagyásra váró hirdetések közé. A jóváhagyott hirdetések között valamire nem tudtam kattintani. Szerintem ez túl sok hiba ahhoz, hogy egy vezető apróhirdető oldal ezt megengedhesse magának.

Folyamatosan keresem az alternatívákat az egykori apródra, ahol nem voltak hibák, ám annál eredményesebb volt az eladás. Szóval a jófogás helyett kipróbáltam a Gugli jelenlegi negyedik helyén álló nextapro.hu -t is, így három apróhirdető oldal összehasonlításáról tudok beszámolni. Mindegyik hirdető oldalra ugyanazt a három-három hirdetést adtam fel.

Mindhárom oldalon ingyenes a hirdetés feladás, a regisztráció is egyszerű, nem zavaró. A felhasználóbarát felület mindhárom oldal esetében felgyorsítja a hirdetés feladását. Bár esztétikailag (és valószínűleg, mert elfogult vagyok), első látásra az apron.hu volt a legszimpatikusabb, hisz külsőre ugyanúgy néz ki, mint az ex-apród, a hirdetések statisztikája szerint 1-2 óra múlva is nulla volt a megtekintések száma.

A joojoo.hu jelenleg hirdeti magát a Google keresőben, ezért valószínűleg most megugrott a látogatóinak száma. Ez meg is látszik a feladott hirdetéseim statisztikájában: a hirdetések feladását követő egy órán belül már 50 fölött volt a megtekintések száma, néhány óra alatt 100-200 közé kúszott fel ez az érték. Ezen az oldalon az is látható, hogy hányan kattintottak át a profilomra további információkért.

A nextapro.hu versenytársaival ellentétben sajnos elég lassan reagálja le a hirdetések feladását; ezért itt többet kell várni, hogy a hirdetések kikerüljenek a netre. 1-2 órán belül azért a hirdetések itt is megjelentek, de órákkal később sem érték el a tíz látogatót. Sajnos ez az oldal lassabb is a másik kettőnél.

Összességében nekem a joojoo.hu jelenleg a legszimpatikusabb, mind esztétikailag, mind pedig a látogató számot (megtekintéseket) illetően. Az érdeklődők száma már annak függvénye, hogy mennyire volt érdekes a feladott hirdetés, az viszont már rajtam múlik...

Te adtál már el valamit a fenti apróhirdető oldalak valamelyikén?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése