GFK: időszakos otthoni munkalehetőségek

A meghívó, amiben az ötezer forintos munkára hívnak
Vannak olyan online piackutató cégek, ahová beregisztráltam, de még nem ajánlottam neked, mert teszteltem a kifizetésük valódiságát. Ezeket megtalálod a "Kipróbáltam" menüpontban. A GFK is egy ilyen, tesztelés alatt álló cég volt, mostanáig!

A GFK hírleveleire régóta fel vagyok iratkozva, de a kérdőíveiket csak nagyon ritkán töltöm ki, mivel jelenleg a kitöltésekért nincs az én igényeimnek megfelelő jutalom, csak pontszám, amivel előbb-utóbb sorsoláson veszel részt.

Nekem ez nem elég, de azért még nem iratkoztam le a hírleveleikről. Jól is tettem, mert kb. két hete kaptam tőlük egy levelet, amiben egyszeri ötezer forintos otthonról végezhető munkát ajánlottak. A kifizetés utalvány formájában történik.

Jelentkeztem a munkára és végig is csináltam. A munka vége után hamarosan újabb email érkezett:
"Kedves Résztvevőnk! Köszönöm még egyszer, hogy aktívan részt vett a közösségi médiáról szóló kutatásunkban. Az ajándék vásárlási utalványt igyekszünk legkésőbb jövő héten postázni az Ön számára. Ennek érdekében, kérem, írja meg számomra a postacímét. Bízom benne, hogy más kutatásunkban találkozhatunk majd."
Izgultam az ígért utalványért, mert a karácsony előtti napokban kellett megérkeznie és sajnos tisztában vagyok az idei Black Friday okozta posta- és futárszolgálatok katasztrófahelyzetével. (Annál is inkább, mert sajnos több saját negatív tapasztalatom is van.)

De szerencsére a GFK munkáját és ígéretét ez nem érintette, ahogyan az ígért utalványok postázását sem. Merthogy az utalványt megkaptam. Mutatom:

Edenred utalvány a GFK-tól
Az ígért 5000 forintos utalvány
A GFK tehát felkerült nálam a megbízható cégek listájára. Sajnos ez a fizetség és az ilyen típusú távmunka csak egyszeri alkalom volt tőlük, de bízom benne, hogy a jövőben lesz még hasonló lehetőség. Mindenesetre érdemes megtekinteni a weboldalukat, vagy akár regisztrálni hozzájuk, mert a GFK az online piackutatáson túl további alkalmi munkalehetőségeket is kínál, ami érdekes lehet számodra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése