Változás az adunkavelemenyere.hu -nál!

Tegye fel a kezét az a kérdőíves, aki regisztrált az adunkavelemenyere.hu weboldalra! Az alábbi infó nekik szól! Sajnos rossz hírem van! Úgy néz ki, megszűnt az ebolt.hu !

Vásárlási szándékkal böngészgettem a neten, mire rájöttem, hogy a már jól bevált adunkavelemenyere.hu pontjaim fedezik egy részét a terméknek, így rá akartam keresni, hogy az eboltban kapható-e a termék. Be is pötyögtem a már jól bevált ebolt.hu címét a böngészőbe, amikor ez a hibaüzenet fogadott:

Felmentem az Adunkavelemenyere felületére, ahol további rossz hírek fogadtak: az ebolt náluk sem található már, ami azt jelenti, hogy az eddig összejött pontjaimat nem tudom már beváltani, csak egyetlen webáruházban.

Legalábbis jelenleg az Állati Fincsi az egyetlen webáruház, ahol a pontok beválthatók.

Biztos, ami biztos, kiváltottam a 2500 Ft-os kuponomat az adunkavelemenyere.hu -tól, meg is érkezett az email, megvan a kupon. Sajnos azonban hiába válogattam az állatos áruházban, még a megrendelés előtt, amikor megpróbálom a kuponomat felhasználni, az áruház az alábbi üzenetet írja ki: "does not exist!"

A problémát jeleztem az adunkavelemenyere.hu ügyfélszolgálatának, bízom benne, hogy mielőbb válaszolnak, hogy mik a továbbiak...

Adunkavelemenyere.hu jutalomegyenleg bevaltas
Az adunkavelemenyere.hu pontbeváltó felülete

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése