A DataDiggers Magyarország a legkevésbé macerás online piackutató

A DataDiggers Magyarországra már nem is tudom, mikor regisztráltam. Egy ideje már izgultam, mert náluk 10 euró a kifizetési határ és nekem egy ideje több, mint 9 € volt a fiókomban. Aztán végre eljött a beváltás ideje! Többféle kifizetés közül lehetett választani, ajándékutalványra is be lehet váltani a pénzed!

A Datadiggers Magyarország weboldalának kezdőképe
Ami nagyon fontos, hogy náluk nincs lehetőség külön PayPal számlát megadni a kifizetéskor, vagyis amelyik e-mail címedet megadtad regisztrációkor, arra fogják utalni a pénzed! Ezért ha még nincs PayPal fiókod, akkor regizz és ha szükséges, írd át a fiókodban az e-mailcímed, mielőtt a kifizetést kéred!

Ezzel együtt náluk a legegyszerűbb a kifizetés lebonyolítása, hiszen csak egy gombot kell megnyomni, hogy kéred a kifizetést és ők ezt 1-4 munkanapon belül el is végzik! A PayPal számládra érkező tranzakció befejezéséhez 30 napon belül jóvá kell hagynod a kifizetést, ami annyit jelent, hogy valahol a PayPal felületén a beérkező 10 eurót el kell majd fogadnod egy gombnyomással!

A DataDiggers Magyarország tájékoztat továbbá, hogy a PayPal ezért a szolgáltatásért 2% kezelési költséget számol fel, ami levonásra kerül az összegből! Én most kaptam neg tőlük az első fizut, ami PayPalra érkezett, a cint.com feladótól. Ne kérdezd, hogy miért?! Ha téged is érdekel, a rendszerbe itt lehet regisztrálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése