Cégek, akik nem válaszolnak e-mailre

Álláskereséseim során a klasszikus hirdetéseket böngésző munkakeresés mellett készítettem egy táblázatot, ahová böngészéseim során felsorakoztattam a számomra szimpatikus cégeket és weboldalakat.

Többszáz darabos táblázatot állítottam össze, és egy dátumot írtam a cégek mellé, akiknek spontán e-mailt írtam, hogy nincs-e náluk valamilyen távmunka lehetőség. Köztük volt olyan is, aki kifejezetten hirdette, hogy munkaerőt keres, igaz, ezen munkák között nem volt mindegyik otthonról végezhető.

Érthető okokból az önéletrajzomat nem csatoltam a leveleimhez, hiszen nem kívántam mindenkinek megosztani magamról mindent, részben arra számítva, hogy úgy sem kapok választ...

A többszáz darabból összesen 2, azaz kettő cég írt vissza. Ezek egyike egy elutasító levél volt, a másik pedig egy udvarias elutasítás: "félretesszük levelét, és ha felvétel lenne, keresni fogjuk Önt!"

A számok aránya annyira bántja a becsületérzetemet, hogy úgy döntöttem, ha eztán küldök ki ilyen levelet, a levél kiküldésének dátumát ugyanúgy írni fogom, ahogy eddig, és 1 hónap lejárta után publikálni fogom a cégnevet, mint aki nem válaszolt a levelemre.

Nem a nemleges válasz sért, hanem az, hogy a legnagyobb nevű cégek is úgy gondolják, megengedhetik maguknak, hogy szelektíven válaszoljanak a beérkező levelekre...

  • portal.hu (2015.03.02.)
  • Sarafian Kft. (2015.03.16.) hirdetőoldalon keresztül.
  • Family Frost Kft. (2015. augusztus) tőlük más ügyben érdeklődtem...
  • utisugo.hu (2015. szeptember) adatrögzítőt keresett
  • kacsafutam.hu (2015. május) tőlük más ügyben érdeklődtem...
Folyt. köv.!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése