Mindenki ezt kérdezi: mennyit fizet a Tsu?

Kb. egy hónap alatt értem el az 1 dollárt.

Mondhatnánk, hogy ez azt jelenti, hogy 12 hónap alatt fogom elérni a 12 dollárt, ami még csak tized része a kifizetési határnak. Igen, én is alapból így számolok, de! Én úgy gondolom, hogy ha egy nap alatt el lehetne érni az 1 dollárt, akkor 100 nap alatt már el lehetne érni a kifizetési határt.

Ez az összeg egy negyed év alatt úgy gondolom, abszolút reális, kényelmes fotelből ülve, amennyiben a korlátozások lehetővé teszik az ilyen összegű bevételt. A posztolás napi darabszáma ugyanis korlátozva van (nyilván!), de az, hogy te mennyi lájkot zsebelsz be a megosztott tartalomért, az nincs. Vagyis elvileg lehetséges megkeresni a napi 1 dollárt, de ehhez a posztjaidnak ki kell elégítenie a közízlést.

Az a tapasztalatom, hogy ha folyamatosan Tsu-ccol az ember, állandóan posztol, jelöl, reagál, lájkol, hozzászól, vagyis mindent kimerít, amit az új közösségi oldal nyújt, akkor 1 nap alatt jóval nagyobb összeg jöhet össze, mint az a pár cent, amit jelenleg keresnek a Tsukkerek.

Nem vagyunk egyformák, mindenki más témában van otthon, mást kedvel, ugyanakkor más időpontban jut csak a számítógép elé, ráadásul az idő sem egyforma, amit ráfordítunk a Tsuccolásra.
Sajnos én a jelenleg erre fordított időnél többet nem tudok a Tsu-n lenni, bármennyire is szeretnék, és bármennyire is kíváncsi vagyok rá, de akinek több ideje van erre, azon kívül nálam sokkal aktívabb, az valószínűleg gyorsabban éri el az áhított összeget.

Én továbbra is hiszek benne, ráadásul vannak "módszereim", amiket időközben kipróbálok, (és természetesen majd megírok). Ne gondoljatok csalásra, vagy ilyesmi, ezek csupán praktikák. Az én célom sajnos nem lehet a napi 1 dollár elérése, mert ennyi időm nincs, hogy jelen legyek a Tsu-n, de igyekszem azért egyetlen napot sem kihagyni.

Akiknek eddig olvastam a Tsu-n szerzett tapasztalatait, és komolynak tűntek a szándékai, ők azt írják, hogy a Tsu a profil oldalam által generált forgalom után fizet. Ezt nem vitatom, ha ez így van, akkor végképp egyértelmű, hogy sokat kell dolgozni a 100 dollárért, de be fogom nektek bizonyítani, hogy el lehet érni azt az összeget! Aki velem tart, itt tud regizni. A Referrer Shortcode: lulaki

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése