jarokelo.hu - Hol voltak eddig?!

Egy fantasztikus weboldalt szeretnék a figyelmedbe ajánlani! A weboldal rólad, rólam, azaz rólunk szól. Felületén hihetetlenül egyszerűen lehet közterületi problémát bejelenteni, amit az oldal működtetője, a Járókelő Egyesület továbbít a megfelelő helyre.

Ezzel a bejelentő magánszemélyt megkímélik mind az illetékes szervek felkutatásának nehézségeitől, mind pedig a - lényegében szorgalomból történő - ügyintézéstől. Az egyesület nem csupán segíti az ügy bejelentését, de közvetítésükkel talán nagyobb figyelmet kaphat egy-egy ügy, amennyiben azokat az egyesület is "szárnya alá veszi".

A Járókelő Egyesület honlapja
Rendkívül jó ötletnek tartom ezt az oldalt. Én a munkám során óriási mennyiségű weboldalt láttam már, de mindig azt szoktam mondani, hogy ha sok pénzem lenne, és weboldal vásárlásra adnám a fejem, két weboldal van, aminek fontolóra venném a megvásárlását. Az egyik az idokep.hu, a másik a kozterkep.hu . A mai nappal ez megdőlt, a listámra a jarokelo.hu is felkerült!

Persze a három weboldal bizonyára nem eladó, én pedig nem vagyok gazdag. De te segíthetsz, hogy az legyek, ha teheted, kérlek, támogass a képernyő jobb felső sarkában található "Donate" gomb megnyomásával! Köszönöm szépen! :)

Addig is, amíg én gazdag leszek, a Járókelők Egyesületnek innen is további jó munkát és sok sikert kívánok! (Az egyesület egyébként önkénteseket keres otthonról végezhető feladatok ellátására!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése