Testápoló ingyen: ezer jelentkező tesztelheti a terméket

Ismét terméktesztre invitál a trnd. Ezúttal Baba hidratáló testápoló a tesztelendő termék. Senkit ne tévesszen meg a márkanév, hiszen a terméket nem babákon kell tesztelni, hanem saját magunkon, amennyiben beválogatnak a tesztelők közé.

A jelenlegi projektre 2016. november 7-ig lehet jelentkezni, a projekt szervezője a trnd Central Eastern Europe Kft., vagy más néven trnd Magyarország. Olvasd el kérlek az alábbi cikket a cég által kínált tesztelési lehetőségről, és ha továbbra is lenne kedved termékek tesztelésében részt venni, meghívóért írj kérlek egy üzenetet a képernyő jobb oldalán található kapcsolatfelvételi űrlap segítségével! Az üzenetedbe írd bele kérlek, hogy meghívót szeretnél a trnd rendszerébe, hogy részt vehess a terméktesztekben.

A jelentkezési határidő még egyszer: 2016. november 7. Meghívót a határidőt követően is tudni fogok küldeni, de akkor a Baba testápoló tesztre már nem fogsz tudni jelentkezni.

A trnd Magyarország aktuális projektjének tájékoztatója
A trnd csapat nagyon összeszedte most magát, és egyre több termék tesztelésére nyújt lehetőséget. Nemrég sampontesztre is kaptam meghívót, de én arra nem jelentkeztem. Sajnos annak a jelentkezései határideje már lejárt, de a Baba intenzív hidratáló testápoló tesztre még van esélyed!

Én jelentkeztem, ha beválogatnak, én is benne leszek az ezerben. Na és te? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése