Megújult a JTN Panel, de még vannak hibái

Megújult a JTN Panel, de néhány napja még több hiba is fennakadást okozott az új oldalon! A belépés hol összejött, hol nem, a rendszer hol "System error-t" jelzett, hol nem. Volt, aki írt, hogy nem tud belépni, sajnos egy ideig én is ezt tapasztaltam.

A megújult JTN
Szerencsére a hibákat úgy tűnik, javították és kérdőív is érkezett azóta, de hírlevelet nem kaptam a megújulásról, amiben lenne írva, hogy tesztelték, működik, használhatjuk. Én ettől függetlenül bízom bennük és örülök a megújulásnak. A legfrissebb kérdőívről küldött tájékoztató e-mailjük alján a következők voltak olvashatók:

"Ez a kérdoív néhány kezdetleges kérdéssel indul, melyekkel a kérdoív kitöltésére való alkalmasságát mérjük fel. Amennyiben Ön nem alkalmas, vagy már elértük a kívánt kitöltött kérdoív mennyiséget a kérdoív nem lesz elérheto, de a kérdoívre szánt idejét jutalmazzuk."
Nem emlékszem, hogy ezt írták volna az eddigi e-mailekben, mindenesetre ez is egy jó hír. A JTN tehát újul és fejlődik! Várom a te tapasztalataidat is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése