2015. június 27., szombat

JTN Panel - kérdőívezés online

A JTN Panel a szokásos kérdőíves alkalmi, otthonról végezhető munka. Elmondható, hogy az online kérdőíves vállalatok közül az egyik legjobban fizető cég! Már nagyon vártam, hogy az első kifizetési összeget átlépjem, mert náluk más kérdőíves cégektől eltérően: nem kevesebb, mint 7600 Ft!

Pontosabban pontokat lehet itt is gyűjteni a kérdőívek online kitöltésével. A kifizetési határ: 1000 pont. 1 pont = 7.6 Forint, így jön ki a 7600 Ft. Most jön a rossz hír: nekem ez az összeg, vagyis az ezer pont 1 év alatt jött össze, de ez még így sem mondható kevésnek, hiszen más ennek a töredékét fizeti ki ugyanezen idő alatt ugyanilyen munkáért.

A hu.jtnpanel.com weboldala
Ahogy azt már az előzőekben írtam, a kérdőívek száma személyenként változó, az érte kapható pontszámok is eltérőek, ahogyan a kérdőívek hossza sem egyforma. Vagyis egyáltalán nem biztos, hogy neked is ilyen sok idő elérni a kifizetési határt, persze az is lehet, hogy nincs szerencséd, és még tovább tart, míg eljutsz az ezer pontig. Ezt nem lehet tudni előre...

Az ő kifizetésüket nagyon vártam már, nehéz volt megállni, hogy addig is ne írjak róluk, hogy ők azok, akik a legtöbbet ígérik egy összegben, legalábbis eddig. Most végre beszámolhatok róla, hogy az első kifizetésük megtörtént, így bátran ajánlom őket is mindenkinek, aki otthonról végezhető alkalmi "munkát" keres némi zsebpénzért.

Amit azért jó, ha tudtok: ennél a cégnél a kifizetési határ elértekor kérvényezni kell a kifizetést, melyet két héten belül Paypal számlára fog utalni a cég. Igen, sajnos két hetet írtak a visszajelző emailben, de nem telt le a két hét, előbb jött a pénz.

A JTN Panelre regisztrálni úgy tudsz, ha írsz nekem egy üzenetet a jobboldali "Kapcsolatfelvételi űrlapon" keresztül. Kérlek, az üzenetedben írd meg, hogy melyik kérdőíves munkára szóló meghívót küldjem el neked! Az üzenetedre válaszként el fogom küldeni a meghívót. Paypal számlát pedig itt tudsz nyitni. A Paypal virtuális számlavezetés ingyenes!

24 megjegyzés:

  1. Valami gond van a belépési oldalon,új jelszót írok be,újra ismételve és rá kattintanák a küldés gombra,helyette a nem küldés szöveg jelenik meg.Hiába próbálok bármit nem enged be az oldalra.Kérem nézzenek utána,mert így nem tudom megnézni a pontjaimat,és kérni a kifizetést PayPal.hiába nyitottam számlát.Várom válaszukat,és,hogy végre be tudjak lépni a fiókomba.Tisztelettel Ordasi Györgyné.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Ordasi Györgyné! Köszönöm üzenetét, de én nem a cég alkalmazottja vagyok, csak egy ugyanolyan felhasználó, mint Ön. Ellenőriztem, amit mond, de nálam nincs hiba. Véletlenül nem gépelte el az egyik jelszót? Vagy esetleg előzőleg sikerült regisztrálni, de a visszaigazoló email a spam mappába került? Elsőre ezt tudom elképzelni a leírtak alapján.

    VálaszTörlés
  3. Üdv. Én is pár napja regisztráktam az oldalra, a Profiladó kérdőívek-et kitöltöttem, meg volt még egy kérdőiv amit sikerült, azóta még jött három aminél különböző hibákat pl szerverhibát irt ki, ilyenkor lehet valamit tenni, és mennyire gyakori ez?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos ez a hiba előfordul, de nem jellemző. Ami gyakorinak mondható, és számunkra kedvezőtlen: egy-egy emailben kapott kérdőív kitöltésére azt írják, már megfelelő számú kérdőívet töltöttek ki a többiek, ezért a kérdőív kitöltésére már nincs lehetőség. Ez sajnos gyakori, úgyhogy hamar le kell csapni rá, ha jön a kérdőív, nem lehet halogatni. A tapasztalt hibákat javaslom bejelenteni nekik az elérhetőségeik valamelyikén! Egyébként ilyen sajnos több cégnél is előfordul, valószínűleg ezért van az, hogy a kérdőívek végén gyakran kikérik a kérdőívről alkotott véleményed, valamint hogy az technikailag is rendben volt-e. A jövőben is örömmel olvasnánk a sikerélményedről, vagy egyéb tapasztalatodról! Sok kérdőívet kívánok neked! :)

      Törlés
  4. Sajnos nem jelenik meg a kérdőív, csak akkor, amikor válaszolok rá, de nem nyitja meg magát a kérdőívet. laslone.marika@vipmail.hu Valaki nem akarja, hogy pénzt kereshessek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Azt hogy érted, hogy "nem jelenik meg a kérdőív, csak akkor, amikor válaszolok rá"?
      Ha nem jelenik meg, akkor mi az, amire válaszolsz?

      Törlés
  5. Nekem néhány nap híján másfél hónapja összejött az 1000 pontom. Ki is kértem PayPal-ra, de eddig még nem jött meg a pénz.
    Az oldalon azt írják, 45 nap a kifizetési határidő, ebből még kb. 1 hét van vissza. Kíváncsian várom a fejleményeket.

    Másnak mi a tapasztalata, hány nap után érkezett meg a pénz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Sajnos valamiért lassabb a kifizetés, mint korábban (erről írtam is már itt: https://tavmunkahely.blogspot.hu/2016/07/kifizetesi-gondok-jtn-panel-haza-tajan.html), de ne aggódj, meg fog jönni a pénz! Írj nekik emailt, én is ezt tettem! A válaszuk teljesen semmit mondó volt, úgyhogy ne arra várj majd, hanem a kifizetésre. Nekem sajnos nagyon későn érkezett meg a pénz, (nem emlékszem pontosan, de sztem 45 nap helyett volt az 60 is!) de kifizették!
      Mindenképpen számítok a visszajelzésedre! Addig is írj nekik emailt, hogy legyen nyoma, hogy várod a pénzed!!!

      Törlés
    2. Köszönöm a válaszod, bízom benne, hogy összejön. 12.-én telik le a 45 nap, azt megvárom és csak azon a napon írok nekik. Nem szeretném, hogy bemásolják az oldalon lévő szöveget azért, mert még vissza van 6 nap a 45-ből.
      Ha sikerül (vagy ha nem) megírom a fejleményeket.

      Törlés
    3. Rendben! Várom a visszajelzésed és a jó híreket! :)

      Törlés
    4. Sziasztok!

      Én érdeklődnék, hogy Ti rendben megkapjátok a kifizetést a JTN Paneltől, mert én még 2016 decemberében igényeltem Paypalra és azóta se érkezett meg.. Ezt jeleztem feléjük is az oldalon és a emailben is már vagy 3 hete és a múlt héten is, de arra se érkezett válasz...

      Volt már valakinek hasonló problémája ??
      Mit lehet ilyenkor tenni, mert a kifizetés nem érkezett meg, de kérdőíveket ugyan úgy küldenek továbbra is ??

      Előre is köszi a segítséget !!

      Üdv;
      Balázs

      Törlés
    5. Szia Bazsi! :)
      Igen, sajnos nekem is volt ilyen, a blogon van is egy poszt ezzel kapcsolatban. De jó hírem van, mert csak türelem kérdése és meglesz a pénz! Pont december körül egyébként én is írtam nekik más ügyben és én sem kaptam választ. :( Akkor újították az oldalt, de már ezen is túl vagyunk. Én ilyen helyzetben nem töltök ki több kérdőívet az első kifizetésig. Aztán ha elmegy a türelmem, akkor lemondok a cégről. A JTN-ről nem mondtam le, mert ők fizetnek! Csak légy türelmes és írj nekik újra emailt! A múltkor én is többször írtam rájuk! Lehet, hogy nem- vagy csak jelentéktelen választ kaptam tőlük, de végül megérkezett a pénz. Szerintem érdemes többször írni nekik, hogy nyomatékosítsd, a problémát! Ez lenne az első kifizetésed?
      (Amúgy a fizetés igénylésekor levonódott a pontszám az egyenlegedről? Mert ha ott van, igényeld meg újra! Nézd meg, mert lehet, hogy ez a probléma! Az oldal újításakor voltak fennakadások!)

      Jó lenne, ha írna már valaki más is, akinek fizetett a JTN!!

      Törlés
    6. Szia !

      Köszönöm szépen a válaszod !!
      Nem, már 2x megkaptam tőlük a kifizetést, de akkor 3-4 héten belül meg is érkezett rendben minden. Most meg azért még is csak eltelt már lassan 2,5 hónap.. Igen, levonták a pontokat, próbáltam visszaigényelni, de már December 8.-i időponttal levonásra került. Erről készítettem is egy képet nekik és csatoltam az emailben is, de mégse... Eddig 1x emailt és 2x az oldalon keresztül írtam nekik, kb 1-2 hét eltéréssel, de egyikre se érkezett válasz.. Régebben míg a régi oldaluk volt, addig ilyen probléma soha sem állt fenn.. Rendesen válaszoltak a levelekre és ki is fizettek.
      Mondjuk azt nem tudom, hogy mennyire lehet probléma, hogy nem a saját paypal számlámra kértem, hanem az öcsémére ?? Esetleg az lehet a probléma, hogy Ő is be van regisztrálva oda, ha jól emlékszem és talán ütközik a 2 fióknál jelen esetben a paypal számlacím, bár nem egy helyen élünk, hanem más országban és városban ??

      Igen, én se szeretnék lemondani róluk, mert eddig nem volt probléma, de ez most kicsit kedvem szegte tőlük... Tényleg jó lenne tudni, hogy egyáltalán mi a problémájuk...
      Egyébként magyarul írtál nekik, vagy angolul ? Már arra is gondoltam, hogy eddig magyarul írtam, talán nem értik már meg ?? :)

      Köszönöm a segítséget és az esetleges ötleteket előre is !!!

      Törlés
    7. Ha az öcséd PP-jára kérted, akkor elvileg nekik küldték el a pénzt (nem is tudtam, hogy lehet másik mail címre kérni, mint amivel regiztél). Nézesd meg az öcséddel a PP számláját egészen december elejéig visszanenőleg! (Talán hülye kérdés, de 1000 pontot akartál beváltani, ugye?)

      Én magyarul írtam nekik egyébként. Ha nem kapsz választ, egy idő után írj nekik újra!
      Örülök, hogy hozzászólásoddal te is igazoltad azt, hogy tényleg fizet ez a cég! :) ...még ha most gondod adódott is velük. Bízom benne, hogy hamarosan megkapod most is a pénzed, ahogy eddig! Kérlek, jelentkezz majd, hogy alakult! Előre is köszönöm! :)

      Törlés
    8. Már régebben is lett így kikérve fizetés, hogy nem azonos email címen volt a PP számla és a JTN regisztráció (akkoriban még a régi oldaluk volt (3 éve kb) és emailben kellett megbeszélni mindent, hogy milyen formában kérem, stb, ahol megírtam mire kérem és nem volt gond belőle, azonnal utalták is).

      De ugye munkám miatt van munkahelyi email címem is, és privát is ugyebár és eddig nem nagyon foglalkoztam vele, hogy egyezzen a regisztráláskor megadott meg a PP számla általi. Ezért is mertem az öcsémére kérni most is, hisz eddig nem volt ilyen gondom még... Én naív.. :D

      Lehet ez a bajuk most ? De ha eddig ez nem volt probléma, akkor miért most jött csak elő ??

      De most megpróbáltam ugyan arra az email címre változtatni, mint amin a számlám is van, hogy közös legyen a kettő, de az se változik meg... Hiába változtatnám meg, hogy ugyan az legyen, valami nincs rendben, mert elfogadja a változtatást, de a módosítottal nem tudok belépni a JTN-re, csak a régivel még mindig.. :D
      Akkor mondom nyitok egy SKRILL számlát, hogy az ugyan azon az email címen fusson, mint amin be voltam regisztrálva, mert láttam arra is utalnak..

      Írtam nekik, hogy akkor ne a másikra küldjék a kifizetést (hátha a különböző email a bajuk), hanem erre a SKRILL számlára, ami ugyan azon az email címen fut. De hát semmi reakció továbbra se. Ugyan úgy nem válaszoltak a levélre se és a kifizetés se érkezett meg továbbra se, se az öcsémére, se az enyémére..

      Komolyan nem értem, mi problémájuk lehet, de így, hogy még egy levélre se válaszoltak (se email, se belső oldali levél), így ötletem sincs már..

      Igen automatikusan csak 1000 pontot lehet beváltani, vagy legalábbis csak annyit von le mindig.. Nem szoktam összevárni, hogy egyszerre nagyobb összeget kérjek ki, pont az ilyenek miatt.. ha netán nem fizetnének vagy gondjuk lenne, stb.. :)
      Úgy látszik ez esetben ez nem is volt rossz ötlet. :)

      Még 2-3 alkalommal írok majd nekik emailt is meg az oldalon is, ha azokra se lesz semmi reakció, akkor szerintem hagyom az egészet... :S

      De amióta az új oldaluk van, csak azóta vannak problémák, előtte semmi gondom nem volt velük még.. Azóta nekem sokszor megáll/lefagy a töltögetés során az oldaluk.. (és nem nálam van a hiba a kapcsolatba, már leteszteltem párszor..) :)

      Nálad nem szokott hasonlókat csinálni ??
      Kapcsolatba tudsz lépni velük továbbra is ??
      Ha nem túl indiszkrét a kérdés, megkérdezhetem, hogy Te mikor kértél tőlük utoljára kifizetést ?? Csak, hogy nálam van-e probléma mostanában a kifizetéssel, hogy ez egyedi esett vagy másnál is adódnak gondok mostanság ?

      Előre is köszönöm a segítséget !!

      Természetesen mindenképpen jelzem majd a fejleményeket.

      Törlés
    9. Nagy nehézségek árán, de végül majdnem 3 hónap után, megtörtént a kifizetés.
      Megérkezett az utalás a paypal számlára, így továbbra sem volt gond, ha nem saját számla.. :)

      De, remélem a későbbiek során, nem kell majd hónapokat várni rájuk.. :)

      Törlés
    10. Nagyon köszönjük a visszajelzést, Bazsi! Örülök, hogy sikerült! :)
      Egyúttal elnézést kérek, hogy nem válaszoltam az előző hozzászólásodra! Én közben találtam egy újabb kérdőíves céget, az első kifizetés után róluk is írni fogok a blogon! Sok kérdőívet kívánok neked! :)

      Törlés
  6. Én több mint 1 hónapja kértem ki a pontok összegét paypal-ra. Azóta se kép,se hang. 02.13-án írtam nekik az első levelemet,majd késöbb mégegyet,jelenleg 03.14 van és semmilyen válasz nem érkezett rá! Szóval se pénz ,se válasz! Most már világis számomra,hogy egy CSALÓ társaság! A dolgok magukért beszél! Kerölje el mindenki nagy ívben ezt a céget mert ÁTVERIK!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Dániel! Sajnálom... Én azt mondom, légy türelemmel, mert meglesz a pénzed! Arra kérlek, hogy ha mégis megkapod, írd meg nekünk, hogy más is tanuljon belőle - ahogy azt is megtetted, (nagyon helyesen), hogy azt megírtad, hogy nem kaptad meg! Előre is köszönöm és bízom benne, hogy mielőbb rendeződik a dolog!
      ...és még valami! Külön köszönöm, hogy vállaltad a neved a hozzászólásodban! :)

      Törlés
  7. 6 és fél hónapja várok a pénzre,több levelet küldtem,se kép,se hang

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 6 hónap már tényleg durva! Próbálj másik elérhetőségen érdeklődni! Ha elküldöd, hová írtál én segítek neked másik elérhetőséget találni!

      Törlés
  8. Sziasztok!

    Éva hol írtál nekik, ha meg szabad kérdezni ??

    Tudom, hogy nehéz elhinni, de eddig nekem is mindig rendben fizettek, igaz az utolsó esetem fentebb olvashattátok, de akármilyen nehézkesen, de végül is ez az utalás is rendben megérkezett... Lehet csak azért, mert az agyukra mentem már... nem tudom, de szerintem, ha van 5 szabad percetek, akkor érdemes továbbra is írni nekik, akár emailben és akár az oldalukon keresztül is. Én pl. még a kifizetésről készült kérelmet is "lefényképeztem" és csatoltam nekik... :D

    De ismételten csak azt tudom mondani, hogy az utolsó kifizetés körüli nehézségeket leszámítva, előtte rendben fizettek már nekem is több alkalommal is, minden bonyodalom nélkül. Amióta az "új" honlapjuk van, én azóta tapasztalok csak problémákat, előtte még a levelekre, emailekre is gyorsan reagáltak.

    Közben összegyűltek nemrégiben egy ismerősömnek is a pontjai, így most tüzetesebben várjuk nála is az utalást. Kíváncsi leszek a végeredményre.
    Majd beszámolók a fejleményekről. :) ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziasztok!

      Ma szólt az ismerős, hogy neki is rendben megérkezett a kifizetés a napokban, méghozzá bőven 4 héten belül. :)

      Így akik esetleg valami oknál fogva nem kapták meg az utalást, nekik csak azt tudom tanácsolni, hogy ne adjátok fel !!! Írjatok nekik továbbra is !!!

      További jó kérdőívezést mindenkinek !! :)

      Törlés
  9. Kedves Adrienn!

    Megkaptam a meghívót, köszönöm szépen! Ennek ellenére nem sikerült regisztrálni az oldalon, mert azt írja, hogy rosszul írtam be a születési dátumomat, de máshogy nm lehet beírni, csak a naptárban bejelölni. Más is tapasztalt ilyen problémát?

    VálaszTörlés