Második alkalommal, amikor eltelt 1-2 hét, szerintem türelmes voltam, de az oldalon még mindig nem volt változás. Lehet, hogy az általuk említett 45 napos kifizetési határidő ekkor még nem telt le, és én próbálkoztam korábban a kelleténél, de piszkálta a csőrömet a dolog.
De a második próbálkozás megint nem járt sikerrel. Ekkor már annyira aggódtam, hogy mivel ingyenes, ezért az általuk javasolt Skrill rendszerbe is beregisztráltam, mert azt írták, a technikai probléma elhárításáig azon keresztül fizetnek. De hiába a szófogadás, hiába a bizalom, arra sem tudtam átutaltatni a pénzt. Ekkor ismét írtam nekik egy levelet.
A válaszukat szóra sem említeném, mert csak a korábban emlegetett piros betűs részt másolták be a válasz levelükbe. Na ekkor már komolyan aggódtam!
A jtnPanel fizet! |
A mai nap azonban megérkezett a pénz, így efelől is megnyugodtam. Nagyon örültem neki, ahogy annak is nagyon örülök, hogy megnyugtathatlak benneteket is, hogy a jtnPanel továbbra is korrekten kifizet, csak türelmesnek kell lenni.!
Itt jegyezném meg, hogy minden más hasonló alkalmi távmunka esetében a türelem a legfontosabb, hiszen nem próbálkoztam volna, lehetséges, hogy ettől a cégtől én is elfordultam volna a bizalmatlanságom közepette. Tanulság: nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni! Előfordul, hogy tényleg meghibásodik valami, vagy hasonlók. Nem sajnálni kell magunkat, hanem cselekedni!
Mindenkinek sok kérdőívet, és akadálymentes kifizetést kívánok!
korrekten fizet az túlzás, ha ennyit várni kell, de én már a fizet"-et is kétségbe vonom.
VálaszTörlésSziasztok!Julika vagyok.Mikór is tőrtént meg ez a kifizetés?Mert én 2018.08.14-én kértem ki a jtn pontok után járó összeget,de még mindig nem fizettek ki.És az emailekre sem válaszolnak.Ma már 2018.10-hót írunk.Szóval?Hogyan tovább?Esetleg várjak még 2019-ig?
VálaszTörlés