Miért pont a Lyoness?!

Szeretnék elkerülni mindenféle rizsát. Én bennük egyáltalán nem hittem, és most is vannak kételyeim. Mivel régóta létező vállalatról van szó, biztos vagyok benne, hogy nincs szó csalásról, viszont nem tudom, mennyire lehet náluk labdába rúgni, és elérni azt, ami miatt belevág az ember.

Mindenki tudja a saját igényét, hogy mit vár egy ilyen jellegű rendszertől. Valaki milliomos akar lenni tőle, mert néhány "kedves s segítőkész" ember így hirdeti ezeket a zártkörű rendszereket. Ez nem Forever, meg Amway, itt nem kell havi több ezer forintot fizetni, ahhoz, hogy belépj, és nem kell olyan termékeket sem vásárolnod, amit nem akarsz, vagy amire rábeszélnek, hogy neked az miért jó akkor is, ha nincs rá szükséged.

A Lyoness címoldala
A Lyonessbe történő belépés ingyenes! Persze a használata alatt itt is szükség van a vásárlásaidra, hiszen az ilyen rendszerek mind erről szólnak, de! A Lyoness abban különbözik társaitól, hogy vannak partner vállalatai, akiktől szintén Lyoness tagként vásárolhatsz! Olyan cégek ezek, akiknél a hétköznapi vásárlásaidat egyébként is intézed.

Többek között élelmiszerboltok, ruházati üzletek, különféle webáruházak, stb. GRoby, Humanic, Praktiker, stb. - hogy csak néhány nagyobb nevet említsek... A listát pedig folyamatosan bővítik!

Hogy fizet a Lyoness?

Csak semmi mellébeszélés! Mondjuk inkább úgy: jutalmaz. A Lyoness háromféleképpen jutalmazza klubtagjait:

  1. A partner vállalatoknál történt vásárlásaid után partnertől függően a vásárlás összegének X százalékát (akár 5%) visszakapod Lyoness számládra. Ezt nevezik Casback-nek. Ha ezekből a százalékokból 1500 Ft-nak megfelelő összeg jön össze Lyoness számládon, átutalják neked az 1500 Ft-ot a bankszámlaszámodra.
  2. Ugyanezen vásárlásaidért továbbá pontokat is kapsz, az élelmiszerboltokban ismert kártyás pontgyűjtésekhez hasonlóan. Ezeket a pontszámokat kedvezményekre lehet beváltani a partnervállalatoknál. A vállalatok döntenek a kedvezmény mértékéről
  3. Végül a klubtagok toborzásával is lehet pénzt keresni, ezt nevezik ajánlói bónusznak. Amennyiben az új klubtag a te meghívásodnak köszönhetően regisztrál a Lyoness rendszerébe, az első vásárlását követően már nem csak ő jut a fenti kedvezményekhez, hanem te is további részesedést kapsz az ő vásárlásainak értékéből (akár 0,5%).
Ez a Lyoness lényege. Ha szeretnél te is klubtag lenni, vagyis regisztrálni, akkor kérlek, írj nekem a jobb felső sarokban található kapcsolat űrlapon keresztül! Leveledben mindenképp említsd meg kérlek, hogy a Lyoness rendszerhez kéred a meghívót!

Sok sikert!

UI: Még valami! Ha valaki azt ígéri, ezzel az egésszel milliomos lehetsz, és holnaptól nyugdíjas leszel, munka nélkül, az hazudik! Ne hallgass rá! Itt is meg kell dolgozni a javakért, hiszen regisztrációdat követően érdemes amit csak lehet, a Lyoness partnercégektől megvásárolni, hogy minden vásárlásod után megkaphasd a jutalmad! Emellett természetesen az sem válik hátrányodra, ha próbálsz új vásárlókat/klubtagokat szerezni...

EverydayMe - Komolyabb tesztelésbe is belecsöppentem

Az EverydayMe által nyújtott lehetőségről már korábban írtam. Ezt a weboldalt a Procter&Gamble hozta létre annak érdekében, hogy saját márkáit népszerűsítse és terjessze az Interneten az átlag ember által. Egyes statisztikák szerint a legjobb reklám a szájreklám, vagyis ha ismerősödtől, barátaidtól, ill. rokonaidtól hallasz valamilyen új termékről...

Trnd Magyarország marketing vállalat kínálta lehetőségekről szintén írtam korábban. Ők olyan vállalkozó szellemű embereket toboroznak, akik különböző termékeket kapnak ajándékba azok teszteléséért, és a termékekről alkotott őszinte véleményeikért. Épp néhány napja kaptam tőlük egy meghívót hidratáló krémek tesztelésére, de sajnos ezúttal nem válogattak be a tesztelők közé. Nem mindig sikerül, de hátha...

Az Everydayme weboldal által küldött Bonux teszt mosószerek
Ezzel szemben az EverydayMe épp a napokban válogatott be egyik teszt projektjébe, amelyben egy mosóport és egy folyékony mosógélt kell tesztelnem. (Bátran ajánlom mindenkinek a Bonux márkát, mert mindkettőnek fantasztikusan finom illata van, ami sokáig megmarad a ruhákon. A ruhák tiszták lesznek és jó illatúak, így nem szükséges külön öblítőre is költenem.)

Az EverydayMe és a Trnd között három különbség van: az egyik, hogy az EverydayMe mögött egy gyártó cég áll. A másik, hogy tőlük különböző termékmintákat lehet rendelni ingyen akkor is, amikor nem fut semmilyen komolyabb terméktesztelési projekt. Végül a harmadik, hogy saját márkáik köré óriási közösséget építenek az oldalon keresztül.

Ugyanez zajlik a Trnd oldalán is. Tulajdonképpen a két weboldal működése szinte teljesen ugyanaz, csak az EveryDay-nek könnyebb a dolga, hiszen két teszt közti "holtidőben" is vannak kis tesztek, amikor a már ismert, neves márkákat lehet értékelni, csillagozni, és ingyenes termékmintákat lehet kérni postán kipróbálásra.

Vagyis az EveryDay mindig szóval tartja közösségét, ami saját márkáinak vásárlóiból tevődik össze. Ők nagy termékteszteket és nyereményjátékokat indítanak, ingyen termékmintákat osztanak és egyszerűen bevonzzák weboldalukra a fogyasztó társadalmat, akik örömmel tesztelik és vásárolják meg legújabb termékeiket.

Ha szimpatikusak a fentiek, náluk itt lehet regisztrálni, a Trnd-ről pedig itt olvashatsz.