Érthetetlen: minek a webáruház, ha nincs termékinformáció?

A webáruház okozta örömök

Természetesen nekünk, távmunkásoknak a webáruház feltöltés is nagy öröm, hiszen ez egyike az otthonról végezhető munkalehetőségeknek. Most azonban nem erről szeretnék írni, hanem arról az érthetetlen hiányosságról, ami a webáruházak többségénél előfordul.

A vásárlás jó dolog, hiszen azért a pénzért, amiért az ember megdolgozott, végre megvalósíthatja valamely kisebb-nagyobb álmát, és megvehet valami olyat, amire vágyik. Az emberek vásárlásának kultúrája van: ki így vásárol, ki úgy: nézzünk csak meg egy sétálóutcát a vízparti üdülőhelyeken! Valaki rákészül egy ilyen vásárlásra, valaki spontán dönt a portéka megvételéről, de van, aki még ki is öltözik erre az eseményre. Persze attól is függ minden, hogy mit akarunk venni.

Az online vásárlás gyökerestül megváltoztatja a vásárlási szokásainkat. Sokkal körültekintőbben vásárolunk, hiszen a terméket nem foghatjuk meg a kezünkben, mielőtt eldöntjük, a kosarunkba tesszük-e azt. Mindenki tudja, hogy a webáruházak kínálata gyakran sokkal szélesebb, mint az üzleteké, hiszen a webtárhelyre, ahová a termékadatbázist feltölti a kereskedő, sokkal nagyobb, gyakran végtelen méretű, ellentétben az üzlethelyiségeknél, vagy raktárépületeknél.

Azonban bármekkora legyen is a kínálat, ha a termékek adatlapján nem találjuk a keresett információt, azonnal kilépünk az áruházból, és a konkurenciához fordulunk.

Miért nehéz az Interneten vásárolni?

Alapjába véve nem lenne nehéz, hiszen ha megvan a webshop, ahonnan vásárolni szeretnénk, ellenőriztük, hogy az adott terméket a mi lakóhelyünkre is kiszállítják-e, tulajdonképpen néhány kattintással már meg is lehet rendelni az árut, de!

Sokadszor járunk úgy, hogy vásárlási szándékunk zsákutcába ér, amikor egy-egy webáruházban nincsenek feltöltve a megfelelő termékinformációk. Nem értem, hogy minek a webáruház, ha nincs termékinformáció a kínált termékekről?!

A használható, és vásárlóbarát webáruház titka 

Több webáruháznak végeztem már termékfeltöltést, ami (a kereskedő igénye szerint elég összetett feladat) nem csupán szöveg másolással járó feladat! Természetesen van, ahol ez is elég, de az a tapasztalatom, hogy még az előre megírt, gyártóktól származó szöveges leírásokat sem töltik fel a termékekhez az illetékesek.

Egy webáruház működtetése felelősségteljes feladat, hiszen a kínált árura nem írhatod, hogy kék, ha piros, mint ahogy az áraknál sem írhatsz egy nullával többet, se kevesebbet. Ráadásul ez az egész nem ennyire fekete és fehér! A termékekről pontos adatokat kell megadni (méret, anyag, tömeg, stb.), róluk előnyös képeket kell mellékelni, és figyelemfelkeltő, vásárlásra ösztönző, szimpatikus szöveget kell írni.

Sajnos az általam látott webáruházak többségében mindez hiányzik, a képminőségek gyatrák, és egyáltalán az is nagy szó, ha egyáltalán fel vannak tüntetve az áru választható méretei, és egyéb alap információk...

Hogyan növelhető a megrendelések száma egy webáruházban? 

Tapasztalatból tudom, hogy egy webáruház működtetésénél az egyik legfontosabb feladat, hogy a fentiek mellett nem csak a vásárlói igényeket kell kielégíteni, hanem az Interneten vizsgálódó keresőrobotokat is, akik a különböző keresők felé továbbítják a nálunk talált információkat. Ha az információk bizonyos követelményeknek megfelelnek, a webáruházunk, vagy annak bizonyos termékei jó helyezést fognak elérni a keresőkben, ami látogató növekedést jelent, ez pedig növeli a vásárlások lehetőségének esélyét.

Ami pedig a legprofibb webáruházak ismertetőjele, hogy a termékekről legalább egy, jó minőségű fotó található, az alap információk fel vannak tüntetve a termék adatlapján, és ami a legfontosabb, hogy mindezek mellé egy egyéni szöveges leírás is tartozik, ami csak nálunk olvasható.

Ha ugyanis a gyártótól kapott, vagy a konkurenciától kimásolt termékismertető szöveget, vagy képeket használjuk fel, akkor a keresők úgy fognak ránk tekinteni, mint egy webshopra a sok közül. Ha azonban magunk készítünk, vagy készíttetünk leírást, esetleg fotót is a termékeinkhez, a feltöltött anyagainkat a keresőrobot egyedi tartalomként fogja kezelni, és előresorolja azt a keresőben.

Ha ilyesfajta szövegírásra lenne szükség, a képernyő jobb, felső sarkában található kapcsolatfelvételi űrlap segítségével forduljon hozzám bizalommal, férjemmel vállaljuk az egyedi szövegírást és a webáruház, vagy a kívánt termékek keresőoptimalizálását, azaz SEO-ját is.

daedalusonline.eu - kérdőíves otthoni munka

A Daedalus Online kifizetési határa 10 euró, ami 1000 pont összegyűjtését takarja. Nekem eddig ennél a piackutató társaságnál jött össze a legkésőbb a kifizetési határ, igaz, arra már nem emlékszem, hányadikak voltak ők, akiknél regisztráltam.

Nem vagyok velük megelégedve. Olyan személyes adatokat kérnek, amit senki más, ugyanakkor nagyon lassú, és macerás a kifizetés. Van egy profilod ahová regisztrációt követően meg kell adnod a kért adatokat. Én ezt hiányosan adtam meg, ezért nem kaptam meg a kifizetést. Sajnos ráadásul későn vettem észre, így valszeg saját magamnak okoztam a felesleges macerát.

Amikor megérdeklődtem, hogy hogyan juthatnék hozzá a pénzemhez, azt írták vissza e-mailben, hogy adjam meg az adataimat egy válasz e-mailben. Nekem ez már időhúzásnak tűnt, de belementem a játékba, és megadtam másodszor is az adataimat. Végül másodszori érdeklődésemre átutalták a pénzt, de ennyire nyögve-nyelősen még egy cég sem fizetett ki, mint ők...

Csak azért foglalkozom velük, mert a 10 euró több, mint 3000 ft, így ők a második legjobban fizetők a szntén kérdőíves jtnpanel után.
A Daedalus Online kezdőlapja
Kifizetési információk a Daedalus Online profilodban

Amikor eléred a kifizetési határt, elég macerásnak tűnik, hogy kérvényezned kell a kifizetést, de ez valójában csupán egy gombnyomás, miután megadtál minden olyan adatodat, amit a felületen ki kell tölteni. A személyes adatokat a profilodban tudod megadni, ahol számunkra még ismeretlen, nemzetközileg használt adatokat kell beírni az űrlapra. Érdemes megnézni a Daedalus Online weboldalán a GYIK menüpontot, ahol választ találsz minden ilyen kérdéseidre.

Az IBAN és egyéb olyan számoktól, amit kérnek, nem kell megijedni, mert az említett GYIK-ban minden le van írva. Az IBAN szám valójában a bankszámlaszámod nemzetközi formátuma. Ez azt jelenti, hogy a szokásos 3x8 számjegyű bankszámlaszámod elé további négy karaktert kell beírni. Ennyi az IBAN számod.

Először az ország azonosító HU betűket, azután pedig egy két számjegyű ellenőrzőszámot, amit a bankod weboldalán találsz. Az IBAN tehát HU00 00000000 00000000 00000000, mely számsort elektronikusan szóköz nélkül kell leírni. Ezen kívül a személyi számodat, a bankod nevét, székhelyét, és a személyi igazolványszámodat kell megadni, a többi egyértelmű. (A személyi szám nem azonos a személyi igazolvány számoddal. Az előbbi a lakcím kártyádon van feltüntetve.)

Ha elérted az 1000 pontot (10 euró), kérni kell a kifizetést azon a felületen, ahol a pontszámaid fel vannak tüntetve. Amennyiben pár napon belül nem kapod meg sem a pénzt, sem visszajelzést, érdemes e-mailt írni a cégnek, én is ezt tettem. Aki nem szereti a macerát, nekik a többi kérdőívezős céget szívesebben ajánlom, de azért a Daedalus Online is fizet, csak győzd kivárni!

Azért ha mégis kedvet kaptál, és szeretnéd az ő kérdőíveiket is kitölteni, kérlek, írj nekem egy levelet a képernyő jobb oldalán látható kapcsolatfelvételi űrlap segítségével a meghívóért! Kérlek, a leveledben mindenképpen tüntesd fel ezt: "daedalus". Köszönöm!

Ha elakadnál, írj, és próbálok segíteni! Örömmel olvasnám más tapasztalatit is a Daedalus kapcsán! Köszönöm!