Bazaraki.hu - Mégegy apród utód, ami ingyenes!

Még mindig nagyon mérges vagyok a jófogásra, és állandóan keresem a lehetőségét annak, hogy máshol hirdessek, méghozzá ingyen, ahogy annak idején az aprod.hu (olx) biztosította ezt a számunkra.

Most anyukám ajánlott egy hasonló oldalt, ahol sikerült eladnia valamit. A Bazaraki külsőre szinte ikertestvére az egykori apródnak (aprod.hu), egyszer a kezelése, és ha lejár a hirdetésed, akkor e-mailben egyetlen kattintással, ingyen meghosszabbítható minden hirdetés.

A bazaraki.hu kezdőoldala

Vagyis érdemes alternatívákat keresni, mert van. Bízom benne, hogy hamarosan ők is óriási látogatószámmal működnek majd, és segítségükkel végre újra akadálytalanul és ingyenesen hirdethetünk az Interneten, ahogy tettük azt néhány éve, amikor még az apród volt a király.

Hirdetés a bazaraki.hu weboldalán
Örömmel olvasnék saját tapasztalatokat a fenti oldalról, sikerült már valakinek eladnia/vennie itt valamit? Segítségedet, hozzászólásodat, tapasztalataid megosztását előre is köszönöm! :)

Érthetetlen: minek a webáruház, ha nincs termékinformáció?

A webáruház okozta örömök

Természetesen nekünk, távmunkásoknak a webáruház feltöltés is nagy öröm, hiszen ez egyike az otthonról végezhető munkalehetőségeknek. Most azonban nem erről szeretnék írni, hanem arról az érthetetlen hiányosságról, ami a webáruházak többségénél előfordul.

A vásárlás jó dolog, hiszen azért a pénzért, amiért az ember megdolgozott, végre megvalósíthatja valamely kisebb-nagyobb álmát, és megvehet valami olyat, amire vágyik. Az emberek vásárlásának kultúrája van: ki így vásárol, ki úgy: nézzünk csak meg egy sétálóutcát a vízparti üdülőhelyeken! Valaki rákészül egy ilyen vásárlásra, valaki spontán dönt a portéka megvételéről, de van, aki még ki is öltözik erre az eseményre. Persze attól is függ minden, hogy mit akarunk venni.

Az online vásárlás gyökerestül megváltoztatja a vásárlási szokásainkat. Sokkal körültekintőbben vásárolunk, hiszen a terméket nem foghatjuk meg a kezünkben, mielőtt eldöntjük, a kosarunkba tesszük-e azt. Mindenki tudja, hogy a webáruházak kínálata gyakran sokkal szélesebb, mint az üzleteké, hiszen a webtárhelyre, ahová a termékadatbázist feltölti a kereskedő, sokkal nagyobb, gyakran végtelen méretű, ellentétben az üzlethelyiségeknél, vagy raktárépületeknél.

Azonban bármekkora legyen is a kínálat, ha a termékek adatlapján nem találjuk a keresett információt, azonnal kilépünk az áruházból, és a konkurenciához fordulunk.

Miért nehéz az Interneten vásárolni?

Alapjába véve nem lenne nehéz, hiszen ha megvan a webshop, ahonnan vásárolni szeretnénk, ellenőriztük, hogy az adott terméket a mi lakóhelyünkre is kiszállítják-e, tulajdonképpen néhány kattintással már meg is lehet rendelni az árut, de!

Sokadszor járunk úgy, hogy vásárlási szándékunk zsákutcába ér, amikor egy-egy webáruházban nincsenek feltöltve a megfelelő termékinformációk. Nem értem, hogy minek a webáruház, ha nincs termékinformáció a kínált termékekről?!

A használható, és vásárlóbarát webáruház titka 

Több webáruháznak végeztem már termékfeltöltést, ami (a kereskedő igénye szerint elég összetett feladat) nem csupán szöveg másolással járó feladat! Természetesen van, ahol ez is elég, de az a tapasztalatom, hogy még az előre megírt, gyártóktól származó szöveges leírásokat sem töltik fel a termékekhez az illetékesek.

Egy webáruház működtetése felelősségteljes feladat, hiszen a kínált árura nem írhatod, hogy kék, ha piros, mint ahogy az áraknál sem írhatsz egy nullával többet, se kevesebbet. Ráadásul ez az egész nem ennyire fekete és fehér! A termékekről pontos adatokat kell megadni (méret, anyag, tömeg, stb.), róluk előnyös képeket kell mellékelni, és figyelemfelkeltő, vásárlásra ösztönző, szimpatikus szöveget kell írni.

Sajnos az általam látott webáruházak többségében mindez hiányzik, a képminőségek gyatrák, és egyáltalán az is nagy szó, ha egyáltalán fel vannak tüntetve az áru választható méretei, és egyéb alap információk...

Hogyan növelhető a megrendelések száma egy webáruházban? 

Tapasztalatból tudom, hogy egy webáruház működtetésénél az egyik legfontosabb feladat, hogy a fentiek mellett nem csak a vásárlói igényeket kell kielégíteni, hanem az Interneten vizsgálódó keresőrobotokat is, akik a különböző keresők felé továbbítják a nálunk talált információkat. Ha az információk bizonyos követelményeknek megfelelnek, a webáruházunk, vagy annak bizonyos termékei jó helyezést fognak elérni a keresőkben, ami látogató növekedést jelent, ez pedig növeli a vásárlások lehetőségének esélyét.

Ami pedig a legprofibb webáruházak ismertetőjele, hogy a termékekről legalább egy, jó minőségű fotó található, az alap információk fel vannak tüntetve a termék adatlapján, és ami a legfontosabb, hogy mindezek mellé egy egyéni szöveges leírás is tartozik, ami csak nálunk olvasható.

Ha ugyanis a gyártótól kapott, vagy a konkurenciától kimásolt termékismertető szöveget, vagy képeket használjuk fel, akkor a keresők úgy fognak ránk tekinteni, mint egy webshopra a sok közül. Ha azonban magunk készítünk, vagy készíttetünk leírást, esetleg fotót is a termékeinkhez, a feltöltött anyagainkat a keresőrobot egyedi tartalomként fogja kezelni, és előresorolja azt a keresőben.

Ha ilyesfajta szövegírásra lenne szükség, a képernyő jobb, felső sarkában található kapcsolatfelvételi űrlap segítségével forduljon hozzám bizalommal, férjemmel vállaljuk az egyedi szövegírást és a webáruház, vagy a kívánt termékek keresőoptimalizálását, azaz SEO-ját is.