Internetes pénzkeresés 2016: A Google Adsense lejjebb vitte a kifizetési határt!

A partnerprogramokról (affiliate) már esett szó, de a Google Adsense termékre még nem tértem ki. A Google Adsense az egyik leghíresebb partnerprogram a világon, amelyet számos weboldalon használnak. Jelenleg csaknem 2 millió ember használja az AdSense-t. Ahogy azonban az affiliate programok többségénél, a Google Adsense esetében is elsősorban a leglátogatottabb oldalak profitálnak.

Bár a Google esélyt ad a kisembernek is az effajta jövedelemszerzésre, a kis látogatószámmal rendelkező weboldalak sajnos nem tudtak pénzt keresni ezzel a lehetőséggel. Sok kevésbé ismert blogger is próbálkozott a Google Adsense használatával, de sajnos a húszezer forintnak megfelelő kifizetési határt nehéz elérni. Még annak ellenére is, hogy ma már a Google másik termékén; a  Youtube videómegosztón is elindította az Internetes pénzkeresés lehetőségét.

A húszezer forintos kifizetési határ már a régi!
Az Internetes pénzkeresés új korszaka

A minap azonban arról értesültem, hogy mostantól a Google Adsense szolgáltatás használói sokkal jobban fognak aludni, mert a Google tizedére csökkentette a Google Adsense keretében szerzett jutalékok kifizetési határát!

Ezzel gyakorlatilag mindenki esélyt kap arra, hogy tehetségét pénzzé tegye a világhálón! A kifizetés mostantól nem csak az élen járó, látogatott hírportáloknak jön össze, hiszen az alacsony, kétezer forintos kifizetési határral az egyszerű bloggerek is könnyebben hozzájuthatnak régóta áhított, megérdemelt fizetségükhöz!

Az Internetes pénzkeresés történelmében minden bizonnyal mérföldkövet fog jelenteni ez a változtatás, mert így bátrabban csatlakoznak majd a szkeptikusok is a programhoz, amelyben mindössze reklámot kell elhelyezni a blogon/weboldalon, amivel semmi más dolgunk nincs, csak az egyszeri kihelyezés. Ha a reklám kint van, következő feladatunk a látogatószám növelése, ami sokkal nagyobb falat, de nem lehetetlen!

A reklám célja ugyanis a blogodról/weboldaladról történő átkattintás, ami után fizet a Google. A te célod pedig a látogatóid számának növelése, mert a nagy számok arányában az átkattintások száma is nő. Minél több a látogató, annál több az átkattintás, vagyis annál nagyobb a bevételed is! Ha sokak számára érdekes dolgokat osztasz meg, működni fog!

Ha érdekel, próbáld ki! Mostantól kétezer forintot kell elérned, és kifizetnek! Szóval akkor ki a jó fej, a Facebook, vagy a Google? (...költői kérdés volt!)

De miért?!

A minap a világháló szájára vett egy televízióban látott gyógyszerreklámot. A reklámban egy "miért korszakának" csúcsán lévő, csodálkozó kisgyerek kérdezgeti a szüleit a körülötte zajló eseményeket szinte semmi bevéve; de miért?!

Elgondolkodtam, hogy a reklám készítője ennyire nem tudja, mi kell a népnek, ennyire nem vágja, hogy milyen idegesítő, ahogy a kisgyerek visszakérdez, vagy épp ellenkezőleg; tökéletesen visszaadja a gyerekek miért korszakát?! Esetleg mindez csupán a látszat, és az idegesítő kis kérdések nagyon is célba találtak?!

Azt hiszem, az utóbbi. Ez a reklám nagyon is tudatosan lett felépítve, hisz épp az idegesítő kis miértek kezdtek el terjedni a neten, a kisgyerek és a kérdései nélkül a reklám csak egy lett volna a többi között...

Részlet a reklámból. Videóért kattints ide!
Néhány éve egy ország égett gumicsirke lázban, olyannyira, hogy még vásárolt is mindenki belőle egy reklám hatására. Szerintem... Emlékszel rá? Az is hasonlóan jól sikerült, felkapott reklám volt, de nagyon kevés hasonló készül. Azért van egy két szállóigénk, amik ezekből a reklámokból merítenek, ilyen pl. az:
  • Új? Nem, Perwollal mosva! (Borzasztó, de egy darabig mindenki ezt idézte...
  • Kár, hogy azokból a régi jó dolgokból nem maradt meg semmi...
Ha emlékszel még hasonló, maradandó reklámra, kérlek, oszd meg velem alább! Arra is kíváncsi vagyok, hogy te hogy látod? A "miért reklámot" tudatosan készítették "vírusvideónak", vagy tényleg nem sikerült, és csak mázlija van a gyártónak, hogy így felkapták a videót? Alább, a hozzászólásodban várom a véleményed! ...és kérlek, azt is magyarázd el, hogy de miért?!