2016. július 30., szombat

A jtnPanel betartotta az ígéretét!

Amikor a jtnPanel kifizetési oldalán megláttam a piros betűs részt, még nem aggódtam. De amikor azt láttam, hogy hiába próbálom átutaltatni magamnak a fuzut, már beijedtem. De akkor még nem tettem semmit, csak írtam nekik egy érdeklődő emailt.

Második alkalommal, amikor eltelt 1-2 hét, szerintem türelmes voltam, de az oldalon még mindig nem volt változás. Lehet, hogy az általuk említett 45 napos kifizetési határidő ekkor még nem telt le, és én próbálkoztam korábban a kelleténél, de piszkálta a csőrömet a dolog.

De a második próbálkozás megint nem járt sikerrel. Ekkor már annyira aggódtam, hogy mivel ingyenes, ezért az általuk javasolt Skrill rendszerbe is beregisztráltam, mert azt írták, a technikai probléma elhárításáig azon keresztül fizetnek. De hiába a szófogadás, hiába a bizalom, arra sem tudtam átutaltatni a pénzt. Ekkor ismét írtam nekik egy levelet.

A válaszukat szóra sem említeném, mert csak a korábban emlegetett piros betűs részt másolták be a válasz levelükbe. Na ekkor már komolyan aggódtam!

A jtnPanel fizet!
A mai nap azonban megérkezett a pénz, így efelől is megnyugodtam. Nagyon örültem neki, ahogy annak is nagyon örülök, hogy megnyugtathatlak benneteket is, hogy a jtnPanel továbbra is korrekten kifizet, csak türelmesnek kell lenni.!

Itt jegyezném meg, hogy minden más hasonló alkalmi távmunka esetében a türelem a legfontosabb, hiszen nem próbálkoztam volna, lehetséges, hogy ettől a cégtől én is elfordultam volna a bizalmatlanságom közepette. Tanulság: nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni! Előfordul, hogy tényleg meghibásodik valami, vagy hasonlók. Nem sajnálni kell magunkat, hanem cselekedni!

Mindenkinek sok kérdőívet, és akadálymentes kifizetést kívánok!

1 megjegyzés:

  1. korrekten fizet az túlzás, ha ennyit várni kell, de én már a fizet"-et is kétségbe vonom.

    VálaszTörlés