A MÁV a segítségedet kéri, de nem ingyen!

Biztos mindenkit idegesítenek a postaládába tömött szórólapok. A modern kor szórólapjait spam-nek, azaz kéretlen levélnek hívják. Ezeket spam szűrővel lehet eltávolítani, mutatom a leghatásosabbat.

Viccet félretéve, annak ellenére, hogy ezek a levelek nagyon idegesítőek, én nem használok semmilyen reklámszűrőt. A reklámok alapvetően újdonságokra hívják fel a figyelmem, és általuk képes vagyok úgymond "haladni a korral", vagyis képben lenni az újdonságokkal, a fejlesztésekkel kapcsolatban.

Mindegy, milyen területről van szó, ha érintett vagy egy témában, érdemes feliratkozni az általad kedvelt márkák hírleveleire, mert bármikor jöhet egy olyan levél (jó hír), ami érdekes lehet. Sokszor vettem már hasznát egy-egy hirdetésnek a weboldalakon, pl. a fekete péntek kapcsán tavaly sikerült nagyon jó áron kütyüt vásárolnom, most pedig az alábbi hírlevelet kaptam, idézem:

"Jelentkezzen próbavásárlónak 2000 Ft értékű utazási utalványért és segítse a jegyvásárlás gyorsabbá és kényelmesebbé tételét!"

Arról van szó, hogy az utóbbi időben a MÁV sokat költött az Internetes jegyvásárlási lehetőségek fejlesztésére. Egyes vonatokon már elérhető a WiFi, a vonatjegyeket pedig Interneten, vagy automatákból is meg lehet vásárolni.

Ezen fejlesztések még nem értek véget, ám azokat folyamatosan ellenőrizni és tesztelni kell. A mav-start.hu ebben kéri most a segítségünket. A hírlevélben határidő nem volt, de gondolom, korlátozott ideig lehet csak jelentkezni, így ha érdekel a lehetőség, akkor jelentkezz minél előbb!


A teljes hírlevél elolvasható a MÁV hivatalos weboldalán, a közvetlen link itt található, a mav-start.hu korábbi hírleveleivel együtt. A MÁV hírlevélküldő rendszere úgy van kitalálva, hogy különböző témakörökben lehet feliratkozni hírlevélre, így én pl. be tudtam jelölni, hogy küldjenek nekem friss információkat a kerékpárszállítással kapcsolatban.

Ha tehát 2000 forintos utalványért szívesen tesztelnéd a vonatjegy vásárlást, akkor kattints ide, és az oldalon található "Jelentkezek próbavásárlónak" megnyomásával jelentkezz próbavásárlónak! Ha pedig nyolc órás munkát keresel, nézz szét a mav-start.hu lap alján, az "Állásajánlatok" között, mert a MÁV Zrt. nem csak mozdonyvezetőt, vagy kalauzt keres! (Kattints a listában az általad választott szakterületre, majd nyomd meg a "Keresés indítása" gombot, bal oldalon.)

Jó tesztelést, jó munkakeresést, sok sikert! :)
A beszámolódnak nagyon örülnék, mert én is tapasztalatokat szerzek belőle!

A jófogás törli a hirdetésedet, ha nem fizetsz!

Az apród utódjaként működött olx-en egykor feladott hirdetéseinket hosszan tartó konkurenciaharc után akaratunk ellenére végül sajnos a jófogás szerezte meg. Képzelem, mennyi hirdetőt veszítenek el nap-mint-nap azzal az elődjeiktől eltérő hozzáállással, melynek értelmében minden hirdető csak egy jó fogás számukra, akikről bőrt lehet lenyúzni.

A jófogás ugyanis minden eddigi, és minden újonnan feladott hirdetést előbb-utóbb töröl, amennyiben a hirdető figyelmeztetéskor nem hosszabbítja azt meg. Mielőtt törölnék a hirdetéseinket, egy ilyen "barátságos" e-mail érkezik tőlük, melyben arról tájékoztatnak, hogy ha nem fizetsz, törlik a hirdetésed:
Az ingyenesen feladott hirdetésre érkező "szimpatikus" tájékoztatás

A hirdetések, vagyis a lehetséges összegek, amelyek befizetésével újra kikerülnek a hirdetéseink, 99 és 1200 forint közötti összegek közöttiek. Engem nem érdekel, hogy ezek "csak fillérek", hiszen ezért nem hirdetek már a vaterán sem.

Vannak emberek, akik épp ezen összegek értékében akarnak eladni valamit. Nekik sok kicsi sokra megy. Adjak fel egy hirdetést 1200 forintért, azután fizessem is ki ezt az összeget? Na nem! Vonjanak le tőlem 120 forintot az eladott termék után, ok! De hogy ilyen összegeket fizessek egy hirdető oldalnak, az ki van zárva!

Értem én, hogy nem minden hirdető oldalon ingyenes a hirdetés feladás, de azzal nem tudok megbékélni, hogy egy ingyenesen hirdető ügyfélkört vettek át, akiknek az egykor más cégnél feladott hirdetéseikből rendszeresen hasznot akarnak húzni...