A jófogás törli a hirdetésedet, ha nem fizetsz!

Az apród utódjaként működött olx-en egykor feladott hirdetéseinket hosszan tartó konkurenciaharc után akaratunk ellenére végül sajnos a jófogás szerezte meg. Képzelem, mennyi hirdetőt veszítenek el nap-mint-nap azzal az elődjeiktől eltérő hozzáállással, melynek értelmében minden hirdető csak egy jó fogás számukra, akikről bőrt lehet lenyúzni.

A jófogás ugyanis minden eddigi, és minden újonnan feladott hirdetést előbb-utóbb töröl, amennyiben a hirdető figyelmeztetéskor nem hosszabbítja azt meg. Mielőtt törölnék a hirdetéseinket, egy ilyen "barátságos" e-mail érkezik tőlük, melyben arról tájékoztatnak, hogy ha nem fizetsz, törlik a hirdetésed:
Az ingyenesen feladott hirdetésre érkező "szimpatikus" tájékoztatás

A hirdetések, vagyis a lehetséges összegek, amelyek befizetésével újra kikerülnek a hirdetéseink, 99 és 1200 forint közötti összegek közöttiek. Engem nem érdekel, hogy ezek "csak fillérek", hiszen ezért nem hirdetek már a vaterán sem.

Vannak emberek, akik épp ezen összegek értékében akarnak eladni valamit. Nekik sok kicsi sokra megy. Adjak fel egy hirdetést 1200 forintért, azután fizessem is ki ezt az összeget? Na nem! Vonjanak le tőlem 120 forintot az eladott termék után, ok! De hogy ilyen összegeket fizessek egy hirdető oldalnak, az ki van zárva!

Értem én, hogy nem minden hirdető oldalon ingyenes a hirdetés feladás, de azzal nem tudok megbékélni, hogy egy ingyenesen hirdető ügyfélkört vettek át, akiknek az egykor más cégnél feladott hirdetéseikből rendszeresen hasznot akarnak húzni...

Terméktesztelés: ha eddig gondolkodtál rajta, akkor most próbáld meg!

A terméktesztelés egy otthoni, alkalmi munka. Már írtam róla korábban itt és itt is. A terméktesztelő feladata különböző termékek otthoni, magáncélra történő tesztelése. Vagyis egy regisztrációt követően kapsz egy meghívót. Ha jelentkezel a meghívóban írt termék tesztelésére, a bizalmat megelőlegezve, megkapod ingyen (örökbe), otthoni használatra a termékeket, cserébe "le kell dolgoznod" az árát.

Ez így nem teljesen pontos, de így tudnám leginkább leírni. Gyakorlatilag kapsz egy csomagot, használd egészséggel, de ne feledkezz meg a feladóról, aki minél több képet, leírást, kritikát, stb. vár az ajándékért cserébe.

Miért jó ez?! Hogy neked miért jó, azt gondolom, nem kell ecsetelni. Nekik pedig azért, mert azt a reklámot, amibe eddig több milliót kellett befektetniük, ezzel a módszerrel sokkal olcsóbban kapják meg. Az ostoba szórólapok, a méregdrága óriásplakátok helyett a cég korlátozott számban közvetlenül a tesztelésre jelentkezőknek juttatja el a termékeit, akik amennyiben elégedettek, maguk fogják terjeszteni a termék jó hírét. Gyakorlatilag ez lenne a feladat is, de szigorúan őszintén kell megírni a termékről alkotott véleményt.

...és ami a jó hír: a Foresto nyakörv teszteléséről sajnos már lecsúsztál, de ha most regisztrálsz, akkor 2016. február 29. délig még jelentkezhetsz az Ariel mosópor + Lenor öblítő tesztre. Ha szeretnéd tesztelni ezeket a termékeket, vagyis ingyen hozzájutni ezekhez a termékekhez, írj nekem (képernyő, jobb, felső sarok, kapcsolatfelvételi űrlap), hogy szeretnél egy meghívót a trnd-re, és amint lehet, küldöm a meghívódat, amelynek segítségével regisztrálhatsz.

Ez egy fotó a terméktesztelés felhívásáról